Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Kul lir både i förrgår och igår!

I förrgår var det helt klart roligast när kobbe glitchade in under ett hus och jag och Kebab spawnade vid honom. Höjdpunkt för mig var att få tre knivkills genom väggen, folk sprang runt som yra höns och fattade ingenting. :P

Rolig session igår med, kul att Gizze hakade på. Ännu roligare att det faktiskt gick riktigt bra, vi vann väldigt många SDM-matcher och 2/3 Conquest-matcher. Jag överpresterade rätt ordentligt under SDM-matcherna (Eller så har jag blivit bättre!) vilket var skoj för mig personligen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul lir både i förrgår och igår!

I förrgår var det helt klart roligast när kobbe glitchade in under ett hus och jag och Kebab spawnade vid honom. Höjdpunkt för mig var att få tre knivkills genom väggen, folk sprang runt som yra höns och fattade ingenting. :P

Rolig session igår med, kul att Gizze hakade på. Ännu roligare att det faktiskt gick riktigt bra, vi vann väldigt många SDM-matcher och 2/3 Conquest-matcher. Jag överpresterade rätt ordentligt under SDM-matcherna (Eller så har jag blivit bättre!) vilket var skoj för mig personligen. :P

Är det inte kul att lyssna på mitt eviga klagande på allt och inget?
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice att få en insignia i kniv såhär på kvällskvisten. :D

Edit: Kan ha hittat källan till mina jätteproblem med nätverket som jag hade igår. (Och idag.)

Var lite jobbigt ständiga dc på skype och hackande röst! Gick skitbra rundan som kebab lämnade, fick 8 stycken med kniv och totalt 40 kills! Sprang runt som en tok med shotgun och kniv :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite jobbigt ständiga dc på skype och hackande röst! Gick skitbra rundan som kebab lämnade, fick 8 stycken med kniv och totalt 40 kills! Sprang runt som en tok med shotgun och kniv :D

Oj! Ja, det var riktigt roligt där på slutet men jag fick ju lite småpanik när jag insåg hur mycket klockan var. :P

Rundan innan fick jag 26 kills och 6 knivningar vilket är ruggigt bra för att vara jag. Antar att jag börjar träna upp reflexerna helt enkelt. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite jobbigt ständiga dc på skype och hackande röst! Gick skitbra rundan som kebab lämnade, fick 8 stycken med kniv och totalt 40 kills! Sprang runt som en tok med shotgun och kniv :D

Haha, ja det var sjukt jobbigt och frustrerande för mig. Trots att jag drog två kills i allt laggande.

Det var samma bana jag spelade igår när jag håvade in mina 22 knivkills, som vi spelade då när det gick så bra för dig. :P Gick från 79 till 101.

Nåväl, ska iväg och jobba en timma eller två nu. Kommer förmodligen vara spelsugen när jag kommer hem, så spamma gärna min msn så svarar jag och joinar er när jag kommer hem igen.

Edit: Inte en enda som skrivit!

forever_alone_1205410_0.png

Edit: Låste precis upp MG36, och jävlar vilket vapen, nu ska jag börja spela medic som fan igen! :D

Håvade in 36 kills på 15 minuter. Vilket är riktigt bra för att vara mig! :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är AN (Assault) klassat som noobvapen?

Varför man kan man inte printa i spelet?

Jag spelade en Squad Deatmatch nyss.

Drog hem 89 kills.

Fick 37 pins.

Har börjar spela på HC-servrar för att lyckas få sniperkills.

Låste upp hela reconklassen förut.

Har bara två vapen kvar på Assault att låsa upp.

Sedan ska jag jaga bronsstjärnor på alla vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Är AN (Assault) klassat som noobvapen?

2.Varför man kan man inte printa i spelet?

3.Jag spelade en Squad Deatmatch nyss.

Drog hem 89 kills.

Fick 37 pins.

Har börjar spela på HC-servrar för att lyckas få sniperkills.

Låste upp hela reconklassen förut.

Har bara två vapen kvar på Assault att låsa upp.

Sedan ska jag jaga bronsstjärnor på alla vapen.

1. Nja, har sett någon gnälla om det någon gång men förstår inte varför... Det är ju ett vapen som alla andra? Helt otroligt vad vissa hittar på förresten... AN94 är noobigt, att vara sniper i close-combat är noobigt, att använda slugs är noobigt, att använda 40mm på infantry är noobigt (!)... :P För att inte tala om killen som hävdade att jag spelade med "saiga fast aim cheat"... Vafan. :lol:

2. Vet inte. Funkar om man använder en 64-bitarversion av Fraps.

3. Du är ju helt otrolig! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Nja, har sett någon gnälla om det någon gång men förstår inte varför... Det är ju ett vapen som alla andra? Helt otroligt vad vissa hittar på förresten... AN94 är noobigt, att vara sniper i close-combat är noobigt, att använda slugs är noobigt, att använda 40mm på infantry är noobigt (!)... :P För att inte tala om killen som hävdade att jag spelade med "saiga fast aim cheat"... Vafan. :lol:

Mjo, jag tänkte väl nästan. För det är ju ett burstvapen utan någon speciell damage, vilket snarare borde göra att det är tvärt emot ett noobvapen. Dessutom så ser man knappt via ADS då det sitter en stor blaffig fyrkantig plåtbit som skymmer all sikt. Men du har rätt, ibland tycker folk att man är noob vad man än gör, det roliga var att samma kille bytte till vår squad så fort det blev en plats över. :P

Edit: Det var förresten roligt när du blev kallad cheater jättelänge av den där snubben häromdagen, var det den saiga-incidenten du syftade på? :D

2. Vet inte. Funkar om man använder en 64-bitarversion av Fraps.

Ugh, får väl införskaffa fraps eller något. Har en installer liggande, men vet inte vad det är för version, om det är 32 eller 64.

Edit: Hann med att dra mitt längsta sniper-headshot än så länge. Stod nästan längst bak på Isla Inocentes och sniperskjöt en skojare som stod nere i hamnen bredvid båten. Jag blev så exalterad att jag glömde kolla hur många marksmanpoäng jag fick. Men banan är ju inte så otroligt lång så det var nog inget extraordinärt. Men för en snipersopa som jag så var det riktigt trevligt. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är AN (Assault) klassat som noobvapen?

Varför man kan man inte printa i spelet?

Jag spelade en Squad Deatmatch nyss.

Drog hem 89 kills.

Fick 37 pins.

Har börjar spela på HC-servrar för att lyckas få sniperkills.

Låste upp hela reconklassen förut.

Har bara två vapen kvar på Assault att låsa upp.

Sedan ska jag jaga bronsstjärnor på alla vapen.

1. Nja, har sett någon gnälla om det någon gång men förstår inte varför... Det är ju ett vapen som alla andra? Helt otroligt vad vissa hittar på förresten... AN94 är noobigt, att vara sniper i close-combat är noobigt, att använda slugs är noobigt, att använda 40mm på infantry är noobigt (!)... :P För att inte tala om killen som hävdade att jag spelade med "saiga fast aim cheat"... Vafan. :lol:

2. Vet inte. Funkar om man använder en 64-bitarversion av Fraps.

3. Du är ju helt otrolig! :o

Därför att den är rätt så bra om man jämför med andra vapen ur assault men inget att gnälla över egentligen. Vill man själv ha svårare så väljer man ju dåligare vapen och vill man ha lättare väljer man ju "bättre" vapen. Alla har ju samma förutsättningar. Sniper i close combat är ju jävligt tråkigt! Att just one-hit kill på rätt lätta sätt anses noobigt. För att det är så lätt.

Men samtidigt så måste man ju använda vapnen någon gång om man vill ha platinum i dessa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja. Men satan i gatan, ryssarna kan köra deras repair tools utan dess like . :(

Ja, vi sa det när de två andra kom in. "Nu börjar de komma ifatt!" "Nu fick man helt plötsligt börja försöka igen!"

Kul att vi lyckades hålla undan trots att de hade två stycken som sköt när man var långt borta och inte tog fram repair/defibrilator förrän man kom nära.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...