Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

wat

Edit för er som inte pratar Internet: Vad pratar ni om?

Vi körde Squad Team Deathmatch. Vi var 4 sajtare i en squad och så var det bara 1 kille i en annan squad som vi sprang omkring och knivade/repair-toolade/defib-ade istället för att skjuta honom. Sedan kom det 2 ryssar och började på att vara bättre än den andra killen. tl;dr, vi hade ett melee-krig.

Om ni kör någon gång senare så skulle jag nog kunna vara med på skype också, så ska ni få höra på episka rants om vapen jag inte approvar och campare.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi körde Squad Team Deathmatch. Vi var 4 sajtare i en squad och så var det bara 1 kille i en annan squad som vi sprang omkring och knivade/repair-toolade/defib-ade istället för att skjuta honom. Sedan kom det 2 ryssar och började på att vara bättre än den andra killen. tl;dr, vi hade ett melee-krig.

Om ni kör någon gång senare så skulle jag nog kunna vara med på skype också, så ska ni få höra på episka rants om vapen jag inte approvar och campare.

Jag tyckte det var roligast när det kom ytterligare två till, en som joinade den squaden som redan fanns och en som fick spela ensam. Ingen av de två melee:ade ju, utan skjöt bara, och ändå lyckades man döda dem några gånger.

Tyckte nästan synd om den fjärde medlemmen i deras squad som sköt febrilt mot en när man kom sick-sackandes och ändå inte lyckades få död på en. Man kunde nästan känna paniken när han fick slut på skott och hivade fram pistolen i ett sista försök att få stopp på en innan man var inom melee-avstånd. :P

Eller när han Detriot var helt ensam och vi cirkulerade runt honom från fyra olika håll innan någon hann fram och dödade honom med def/repair/kniv.

Förresten, du fick ju in en C4-kill på honom, hur gjorde du då? Sprang du fram och kastade C4 på honom eller hade du planterat ut dem innan och bara detonerade när han var nära? :P

Borde inte vara helt omöjligt att styra upp något där du kan vara med i skype, fast ikväll och imorgon ska jag ha spelfria kvällar. Men på fredag kommer jag ha abstinens och vilja spela direkt när jag slutar skolan. :P

Edit: Eller ja, jag ska försöka ha spelfria kvällar i alla fall, det har blivit lite väl mycket spel på senare tid. Men om någon frågar så kommer jag säkert säga ja ändå. Fast jag kommer inte styra upp spelkvällen så som jag gjort alla andra kvällar, det lovar jag er. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, du fick ju in en C4-kill på honom, hur gjorde du då? Sprang du fram och kastade C4 på honom eller hade du planterat ut dem innan och bara detonerade när han var nära? :P

Jag sprang hejvilt mot honom, slängde en C4 och detonerade den när den var i luften nära honom. Och givetvis tittade jag bort när den sprängdes, 'cuz cool guys don't look at explosions.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felshoe, nickar du The Lix på BC2? I så fall var det du som totalmanglade mig med helikoptern på Heavy Metal förut. :(

Varför hojtar du inte till när du spelar? Istället fick jag sitta och spela Dragon Age hela kvällen.

Fast jag nötte lite BC2 idag med, har minst bronsstjärna på alla vapen nu. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Registrerade just BF: Heroes på mitt EA-konto, fick BC2-musik som tack för kaffet.

Ska in fort som fasen och se om jag fått M1:an nu! (w00t) (w00t)

Edit: Det var visst inte där man registrerade för att få vapnet, testar veteransidan istället. :P

Äsch, jag har ju för tusan Heroes på ett annat konto, så jag måste skapa ett nytt i sådana fall. Vet inte om jag orkar det just nu. Nåja.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick idag reda på att en kille i klassen lirar BC2, bytte profilnamn med honom lite snabbt över mobilen.

Jag tappade nästan hakan när jag såg hans reconklass, kolla in statsen på hans Sniper Magnum! Antalet kills och hur många av dessa som varit headshots. Grabbjäkeln har mindre än 400 kills som inte har varit headshots.

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/deLajT/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säker? För du har mer kills med vapnet än vad ditt totala killcount ligger på, vilket man bara har när man spelat flera banor. :P

Fast det kanske sparas så det fortsätter räknas nästa gång man går in på servern?

Helt säker, det jag menade var att vi inte körde alla etapper av rushen eftersom mitt lag aldrig ryckte framåt trots min monsterslakt med tanken. (Plus att det var jävligt jämna lag så det var ju bidragande). Hade nog fått över 50 kills ifall vi hade fortsatt längre. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...