Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Ikväll har jag nog dragit på mig lika många teamkills som jag har gjort under mina tidigare 200 speltimmar sammanlagt... Kobbe och Simpa är helt enkelt lite för närgångna med sina repair tools. :rolleyes:

Vi kunde inte sitta på sidan på grund av snipers. :(

Nåja, en del av dina teamkills kom från granater med faktiskt, till exempel när annat hederligt folk försöker defuse:a bomben. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi var inne på clan-servrar nästan hela natten. Den första clanen sög faktiskt rätt så hårt och vi vann hela tiden över dom. Den andra clanen var sjukt bra! Dom sprang runt överallt med snipers och man dog hela tiden :(. Vi blev totalägda de rundor vi körde!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi var inne på clan-servrar nästan hela natten. Den första clanen sög faktiskt rätt så hårt och vi vann hela tiden över dom. Den andra clanen var sjukt bra! Dom sprang runt överallt med snipers och man dog hela tiden :(. Vi blev totalägda de rundor vi körde!

Jag hävdar fortfarande att de fuskade. -_-

Nej, kanske inte, men den där ChocolateBar-killen sprang löjligt snabbt över öppna ytor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää, vid klockan 11 loggade jag ut från skype i alla fall.

Stackare där, nåväl. Ikväll kommer jag förmodligen vara online hela tiden förutom de två timmarna som det är Champions League.

Edit: Med start från nu alltså.

Om någon vill spela så är det bara att slå en pling eller hojta till på msn, vore kul om vi för första gången kunde få en full squad. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli sugen på ett lir!

Min farsa spelar också bc2 och han hittade ett helt nytt sätt att tjäna poäng på! Banor med max antal snipers på så dör ju spelare som antingen tar upp en sniper eller spawnar med en sniper om det finns för många. Är du medic kan du återuppliva dessa personer oändligt antal gånger :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli sugen på ett lir!

Min farsa spelar också bc2 och han hittade ett helt nytt sätt att tjäna poäng på! Banor med max antal snipers på så dör ju spelare som antingen tar upp en sniper eller spawnar med en sniper om det finns för många. Är du medic kan du återuppliva dessa personer oändligt antal gånger :D

Hahaha! Så jävla elakt. :D

Lite som att sitta bakom ett hörn och återuppliva en som är precis utanför hörnet, bara för att se honom falla ihop av fiendeeld, sedan repeterar man.

Vad säger ni, ska vi dra ett lir imorgon?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...