Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Haha, nej jag såg dig inte. Kollade dock friends list sen då jag ragequittade och såg att du spelade på samma server som jag.

Fick vänta 10 minuter på att joina din server, han bara spela 2-3 minuter innan du slutade :(.

Gick dock bättre för mig, 11-1. Var tvungen att dö då, mina kulor tog slut och ingen ville fylla på :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog några sköna matcher med Lajjan igår, plockade hem mina två - tre första förstaplaceringar, inte via kills utan via mitt underbara lagspel som medic, väldigt soft att håva in poäng genom att heala och revive:a.

Lajjan utövade lite knivviftning 101 några gånger, kul att se. :D

Lajjan försvann dessvärre, han kom aldrig tillbaka efter sin hundpromenad. Men antar att vi ska hooka upp ikväll igen, åtminstone fram till 18:30 - 19:30 någon gång då dubbel xp startar på COD. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog några sköna matcher med Lajjan igår, plockade hem mina två - tre första förstaplaceringar, inte via kills utan via mitt underbara lagspel som medic, väldigt soft att håva in poäng genom att heala och revive:a.

Lajjan utövade lite knivviftning 101 några gånger, kul att se. :D

Lajjan försvann dessvärre, han kom aldrig tillbaka efter sin hundpromenad. Men antar att vi ska hooka upp ikväll igen, åtminstone fram till 18:30 - 19:30 någon gång då dubbel xp startar på COD. :P

Kanske joinar er då(före)!

Vad heter du? Vet bara lajnux

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...