Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Jag förstår inte, varför skulle man bli bannad?

Tycker det är kul med nya banor!

Det var något krux med Punkbuster, eller så. Tror jag i alla fall. De har uppmanat admins på olika servrar att unbanna spelare igen, dock. Är det någon som har spelat idag? Det var sjukt laggigt igår, verkligen. Man tröttnade snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte, varför skulle man bli bannad?

Tycker det är kul med nya banor!

Jag vet inte varför man skulle bli bannad som sagt, tror det var något skit med Punkbuster som gjorde att folk blev perm bannad ifrån spelet. Dvs, som om dem hade fuskat. Går ju att läsa lite mer på FB. Jag ska testa spela någon av dem nya banorna lite senare ikväll iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Conquest och hardcore på Harvest Day är ju guld värt som recon. Bara att sätta sig vid något träd/i något hus och plocka huvuden. :yes:

Haha ogillar sånna som dig i dessa lägen. Btw laggar det på pc? Laggar drule på ps3 och ibland blir man lvl 1 helt plötsligt, värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ogillar sånna som dig i dessa lägen. Btw laggar det på pc? Laggar drule på ps3 och ibland blir man lvl 1 helt plötsligt, värdelöst.

Hehe, ja man är ju ingen lagkamrat direkt. Jag har förresten funnit tjusningen i att köra slugs med shotgun... Otroligt tillfredsställande att träffa någon på 200-300 meter. :mf_doof:

Njao, laggar till lite då och då har jag märkt men det är inget som stör. Den där level-buggen stötte jag också på, men det var bara så att den visade som att jag levlade från 1 till 30 på en enda match. Jag hamnade alltså aldrig på level 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ja man är ju ingen lagkamrat direkt. Jag har förresten funnit tjusningen i att köra slugs med shotgun... Otroligt tillfredsställande att träffa någon på 200-300 meter. :mf_doof:

Njao, laggar till lite då och då har jag märkt men det är inget som stör. Den där level-buggen stötte jag också på, men det var bara så att den visade som att jag levlade från 1 till 30 på en enda match. Jag hamnade alltså aldrig på level 1.

Du hade ju älskat CQ på Heavy Metal i HC-mode. En äckligt, äckligt stor bana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som tänker köpa Specact? :P

http://eastore.ea.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=eaemea&Locale=sv_SE&ThemeID=850300&Env=BASE&productID=192365600&resid=TPfINwoHAtYAAFIQ13cAAAAv&rests=1291307063083

Själv är jag sugen enbart på grund av att få en ryss-medic med grön basker... Den röda är ganska puckad.

Köpt! Man känner sig onekligen mycket mer stealth när det gäller hardcore-läget!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan finns den senaste patchen att ladda ner löst någonstans? Har setat med updatern i 30min och det går fan skitsegt..

:(

Här finns några länkar.

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/11/30/update-for-battlefield-bad-company-2-pc.aspx

Inte konstigt om det går segt förresten, patchen är på 2,6 GB om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...