Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

16.42 (40 minuter sedan)

Du har inte utnyttjat din kod än!

Vi har noterat att er rabattkod på Bad Company 2, värde 49 kr, inte är utnyttjad än. Rabattkoden upphör att gälla 30/4 och gäller endast på CDON.COM On Demand. Du finner din rabattkod nedan:

Din Rabattkod: BC29Fp6jL3

Köp och ladda ner spelet här » http://downloads.cdon.com/index.phtml?page...dl_gameid=24817

Med vänliga hälsningar

CDON.COM

49kr rabatt, går ut idag, nån som tänkt köpa från CDON.com så varsego

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte utnyttjat din kod än!

Vi har noterat att er rabattkod på Bad Company 2, värde 49 kr, inte är utnyttjad än. Rabattkoden upphör att gälla 30/4 och gäller endast på CDON.COM On Demand. Du finner din rabattkod nedan:

Din Rabattkod: BC29Fp6jL3

Köp och ladda ner spelet här » http://downloads.cdon.com/index.phtml?page...dl_gameid=24817

Med vänliga hälsningar

CDON.COM

Fjärde (4) månaden på året, vilket månad är det egentligen. Mars? April?...

Faktum är att det är sistnämda och gäller en månad till. :whistling:

@MyStiC: 40 kills med sniper och endast rank 4, bra jobbat!

Förresten, lite luddigt att det står att du har dödat 57st med SV98 men i själva verket "endast" sammanlagt dräpt 40st. Händer då och då även för mig. :confused: Finns det någon som helst förklaring till detta eller rent av bara en bugg?

Redigerad av EET FUK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@MyStiC: 40 kills med sniper och endast rank 4, bra jobbat!

Förresten, lite luddigt att det står att du har dödat 57st med SV98 men i själva verket "endast" sammanlagt dräpt 40st. Händer då och då även för mig. :whistling: Finns det någon som helst förklaring till detta eller rent av bara en bugg?

händer så för mig också.

Försökte att få "pistol man" och körde bara med pistoler under en match.

När matchen var slut så hade jag tydligen dödat 96 st med M416 :confused:

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, bannad från min första server. Orsak: Stal fientligt fordon - en kraschad helikopter i våran bas, rättare sagt. .

Feels good, man. :(

Kan tänka mig det :D

Så illa att man blir bannad för sen sån strunt sak :P , en varing borde väll räcka tycker jag, vilken server var det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tänka mig det :D

Så illa att man blir bannad för sen sån strunt sak :( , en varing borde väll räcka tycker jag, vilken server var det?

Ja, det känns inte ens som att det borde finnas regler för sådant. Men, nåväl!

EA DE BORGIS-NETWORK GERMANY heter servern, förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det känns inte ens som att det borde finnas regler för sådant. Men, nåväl!

EA DE BORGIS-NETWORK GERMANY heter servern, förövrigt.

Vi alla vet ju hur tyskar är på online spel. Därför håller jag mig alltid borta från tyska servrar hälften av alla dem fuskar eller så har de massa konstiga regler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLA servrar borde införa Auto balance! Blir så trött på alla whine-noobs som byter till andra laget när det går lite dåligt. När väl ett par stycken har flyttat över brukar det rulla på, 22vs10 är icke så värst ovanligt. :D

Redigerad av EET FUK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi alla vet ju hur tyskar är på online spel. Därför håller jag mig alltid borta från tyska servrar hälften av alla dem fuskar eller så har de massa konstiga regler.

Haha kul att se att det inte bara e jag och mina polare som har dessa fördommar :P

ALLA servrar borde införa Auto balance! Blir så trött på alla whine-noobs som byter till andra laget när det går lite dåligt. När väl ett par stycken har flyttat över brukar det rulla på, 22vs10 är icke så värst ovanligt. :D

Japp det är riktigt störande :( men det har ju en fördel när man spelar med kompisar/clan så slipper man hanma i olika lag :P men 22 vs 10 är ju helt mupp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu, är inte 32 spelare på PC uppdelat så att max per lag är 16? Låter ju helt sjukt om det inte är så. På konsol är det ju oavsett omständigheterna alltid max 12 per lag (bara 24 spelare totalt, tyvärr).

Auto balance har inte fungerat sedan release, och EA/BICE har inte gjort någonting. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att nöta som fan nu för att få M16 bössan. Har nyligen låst up M416 (Hette den så va?) och den är ju helt :D

Sen kör jag mest på TV2's server med Valparaiso only, sån jävla härlig bana :D Men dom behöver definitivt införa autobalance för igår var det typ 10vs22 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde en skitbra runda på Arica Harbour häromdan, jag dödade typ 7st med kniven. Men sen när alla pins och skit kom fram så blev det nå CP lagg och visade bara att jag hade 3st dogtags. :naughty:

Nån mer som får problem när ni ska bläddra igenom alla awardsen? Den får nå ryck och går automatiskt åt höger eller vänster så man kan inte se sina awards..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...