Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Olika vapen.

Efter att spelet krashat vid 22 så började jag spela igen kl 00, men nu krashade det igen.

Aja. Så länge det bara är barnsjukdomar...

Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite ^_^
Vilken klass som är bäst är väldigt individuellt. Beror helt och hållet på vilken klass som passar din spelstil. Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite ^_^

Beror helt på din spelstil. Gillar du att ligga och trycka i buskar så är recon bäst, smyga runt i hus som värsta spec-op så är assaultklassen bäst. Gillar du support så medic/engi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vilka är dem bästa klasserna? Samt vilka är de bästa vaperna till klasserna? Bäst att passa på och fråga lite innan man skaffar det. Ska ju trots allt köpa det nästa månad så man måste ju veta lite ^_^

Beror också på din spelstil. Många vapen har olika skada/rate of fire/storlek på magasin/olika skada beroende på hur nära målet du är etc.

Det är upp till hur du vill spela, men generellt kan man säga att de senare upplåsningarna är bättre.

Unlockable weapons

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad risiga servrar EA har, inloggningservern lägger ju ner i parti och minut, och sen är de servrar man brukade spela bf2 på åt helvete också, Gotland och TV2 är fulla dygnena igenom och i och med att det tar ett par minuter varje gång man ska refresha så är det bara ett totalt virrvarr. Den som utformade server browse systemet borde ju få en spark i arslet.

Hoppas på att det förstnämnda är barnsjukdomar, spelet har ju bara varit ute 3-4 dagar. Det sista lär det inte bli ändring på ändå, var ju lika jävligt i BF2.

/rant

Helt underbart lir när det väl är igång! ^_^

Thompson geväret är skithärligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favoritvapen då, grabbs? Själv så kör jag nästan hela tiden med min AK-74u. Det är lätt det bästa vapnet till Engineer-klassen, både enligt statistiken och mig själv. :P

kör mest som assualt och jag älskar M416 ^_^ så jävla grym!

sen att den är så sjukt jävla snygg är en annan femma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favoritvapen då, grabbs? Själv så kör jag nästan hela tiden med min AK-74u. Det är lätt det bästa vapnet till Engineer-klassen, både enligt statistiken och mig själv. :P

Engineer är minst körda klassen (1000poäng nånting, totalt ointresserad av fordon osv just nu) men de gånger jag plockat upp den så är den vass! Får spela mycket engineer när jag fått M95an.

Fick MG3 med medic nu, och jag är nöjd... Men ljudet skulle vart lite mer smattrigt. Känns lite för mycket saving private ryan. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

After optimizations and restarts yesterday, we had been stable across all platforms. Unfortunately, we encountered another outage at approximately 9:30 AM PST today.

- X360 was severely impacted, and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely.

- PC had an outage, but the service is offline currently and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. We will then start checking the quality of the customer experience to determine possible next steps.

- PS3 appeared to have a brief outage, but has quickly recovered and the services is functioning properly at this time.

All teams are actively engaged in diagnosis and remediation. We are adding additional services to alleviate load. Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users. The teams will continue to monitor the services closely. We sincerely apologize for the inconvenience and will provide further updates on the latest developments as they are relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...