Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Medic har ju de maffigaste vapnen också. :( Mängder med ammunition, och M249ans härliga smattrande ljud är så härligt!

Alternativt kan man ju välja Thompson och springa runt som i BF1942. :D Nu får fulla spelet komma!

^This. :cry: Är det den där veteran grejen man kunde göra nått med? Hur får man denna bössan, jag vill ha :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Me like BC 2 :D Blir ett köp sen när man har fått sina pengar. Haha man måste älska kommentarerna från gubbarna och jag är ganska förvånad att jag kan spela detta på min skit hög som är 3 år gammal :) . Har klarat iallafall de två första banorna. Men detta blir ett givet köp.

Det är awesome.

Kunde inte vänta, så jag tankade hem för singleplayern, på torsdag smäller det dock!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört tre uppdrag idag till uppdrag 6 njuter för varje stund jag spelar BC2 man måste älska dessa cut scen med deras kommentarer. Btw hur många uppdrag är det egentligen?

Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än :)

Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört tre uppdrag idag till uppdrag 6 njuter för varje stund jag spelar BC2 man måste älska dessa cut scen med deras kommentarer. Btw hur många uppdrag är det egentligen?

Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än :D

Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!"

Pfff.. :)

13 uppdrag finns det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog lite svårt att veta om ingen har spelat ut spelet än :)

Kommentarerna är dock klockrena, "That ain't flyin' with me, space muffin!"

Okej tack såg nu att Adrian sa att det fanns 13 uppdrag.

Haha jag började skratta när jag såg en kommentaren. Visst var det EA som stog för SP läget och DICE för MP läget?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört mig fast på uppdraget Heavy Metal jag spoilar så de som inte kört ska inte få nåt förstört.

Problemet på uppdraget är att

jag ska använda kikaren för att kunna hjälpa att spränga saker men problemet är att jag klickar där det ska avfyras men inge händer. Och det står att den är online för jag klickar där den visar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...