Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Imorron smäller det!

Bad Company 2 har fått riktigt bra recensioner också! Faktiskt många recensenter som sagt att Bad Company 2 kan mäta sig med, eller till och med är bättre än, Modern Warfare 2.

MW2 är ett piss spel. Gud vad jag hatar skiten. :naughty:

Hoppas det kommer i brevlådan imorgon. Har ju bokat via Webhallen, så det borde göra det?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorron smäller det!

Bad Company 2 har fått riktigt bra recensioner också! Faktiskt många recensenter som sagt att Bad Company 2 kan mäta sig med, eller till och med är bättre än, Modern Warfare 2.

Jag får nog ta och testa BC2 igen nångång i framtiden. Men just nu är jag fullt övertygad om att MW2 är roligare :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

FZ's Singleplayer recension

Chat med devs på FZ:

Palanor: Glömde fråga, I betans rush så kunde man ta ut objectives med några få välplacerade C4. Detta förstörde verkligen nöjet med Rush, iaf för mig. Är detta ändrat i retail så att lådorna åtminstonde tål mer? Och inga mer sniper klippor tack! :naughty:

Patrick Bach: Detta är en av de sakerna vi ändrade på efter Betan. Klippor kommer vi dock inte ta bort från spelet :naughty:

YES!! :naughty:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska jämföra mellan MW2 och BC2 med SP läget så vinner BC2 delen visst jag har inte testat MP läget i bägge spelen men SP läget slår självklart ut MW2 med BC2 SP läge.

Tvärt om ju... Singeplayer i BC2 är årets besvikelse för mig so far, och då tyckte jag inte MW2s singleplayer var något speciellt heller. Multiplayer smiskar däremot BC2 riktigt mycket rumpa i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är man klar med 'kvällens' session då. :naughty: Även om det blev sent så kan jag på rak arm säga... SPELGLÄDJE. Många roliga maps, och det känns intressant att få utforska unlocks-systemet på riktigt, med alla dess tillbehör. Det slog mig dock hur dumt det är att medic-klassen börjar utan själva medic-bagen, man behöver köra ett tag som medic för att låsa upp den. Har låst upp alla kits 'standard'-unlock nu i alla fall.

Stats-uppdateringen är dock åt helvete. In game är jag lvl 3 eller 4 eller vad jag är, men bara nollor i menyernas stats-del. Lär väl uppdateras imorgon, antar att vissa servrar är överbelastade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...