Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

BFC2 kommer få sig en gratis map pack (2 maps som kommer finnas i andra modes. I dunno, har inte spelat spelet.) som släpps till alla platformer - på samma dag som Modern Warfare 2 får sin map pack.

Lite töntigt tycker jag, vi förstår att ni gillar att göra narr av Infinity Ward, men försök fixa alla problem med servrarna istället för att komma på sätt att få Modern Warfare att se fånigt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ju knappast samma gubbar som jobbar på de båda sakerna så att göra det ena kommer ju ändå inte att påverka det andra.

... What?

Jag syftade på att de gör allt i sin makt att göra narr av Modern Warfare 2. Minst 2 moments i single playern, de har gått ut och sagt att de släpper patchen till alla samtidigt så ingen behöver vänta för att spela mappacken. Och att den är gratis, tillskillnad från ett annat spels mappack. Känner de sig verkligen så hotade att de måste göra såna här saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://bfbc2.elxx.net/sig/clean6/pc/Optical%5BSWE%5D.png

You have entered a link to a website that the administrator does not allow links to

Hur ska jag göra för att ha den i min sig? :) Ingen utav dom 3 länkarna fungerar..

Det är för att den har [ ] i sig, går inte att länka/lägga in bilder med sån adress. Går inte att lösa på nått sätt förutom om du skapar ny användare

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...what? Du skrev "men försök fixa alla problem med servrarna istället för att komma på sätt att få Modern Warfare att se fånigt ut.". Eftersom att det inte är samma gubbar som jobbar med att fixa servrarna som jobbar med att få Modern Warfare att se löjligt ut, utesluter inte det enda det andra. Med andra ord, att de inte marknadsför sig själva kommer inte att gå servrarna att fungera bättre fortare och i slutändan är det ändå ett företag så att de ska missa chansen till lite gratis reklam låter väl onödigt.

De känner sig knappast hotade men nu får de ännu lite mer utrymme och gratis är alltid gott. Kan inte överhuvudtaget förstå vad du klagar på. Att de driver med konkurrenterna tycker jag personligen bara är roligt och är dessutom rätt vanligt (ännu mer så i USA, där i stort sett all reklam går ut på att driva med konkurrenterna).

Jaha. Det var så du menade, kanske skulle få det att framstå lite tydligare iom. att jag skrev rätt många punkter. Min poäng är - gör inte narr av ett spel när de inte har fixat sitt än.

Och jag tror inte du inser skillnaden mellan vanlig marknadsföring och rent utav jävlas med folket. Speciellt med tanke på att DICE är svenskar. Och speciellt iom. att deras marknadsföring är riktat mot yngre människor. Yngre FPS-spel människor som är kända att nerdragea om deras spel görs narr av. Det kvittar iaf, eftersom det är andra spelare och sådant. Min slutgiltiga poäng - det är onödigt och löjligt. De bevisar enbart att de låter sig styras av MW2 i slutändan. Frågan är då, hur ofta kommer de göra samma sak? Släppa content samtidigt som MW2. Om det är samma visa varje gång så kommer ju BFC2 få väldigt lite DLCs eftersom det är väldigt lång tid mellan DLCs för COD-spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag försöker spela ser det ut såhär. Det svarta flyttas runt på skärmen när jag rör på musen. Hur kan jag fixa bort det?

http://img718.imageshack.us/img718/2809/bfbc2t.png

Nya drivrutiner till grafikkortet! Testa det, brukar vara såna där flimriga grejer när man har gamla drivrutiner. :)

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya drivrutiner till grafikkortet! Testa det, brukar vara såna där flimriga grejer när man har gamla drivrutiner. :)

Tack! Haha, och hur gör jag nu? Man måste väl ta bort de gamla först, eller så? Hjälp. :)

Endast det, eller så klarar inte ditt grafikkort av vertex buffering. Vilket den där grejen indikerar ska finnas i den där scenen.

Om det skulle vara så borde problemet bara finnas just där, eller finns den där vertexbufferingen i hela spelet? Det hänger med hela tiden, hursomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Haha, och hur gör jag nu? Man måste väl ta bort de gamla först, eller så? Hjälp. :)

Om det skulle vara så borde problemet bara finnas just där, eller finns den där vertexbufferingen i hela spelet? Det hänger med hela tiden, hursomhelst.

Nu för tiden behöver man inte ta bort de gamla först, dom avinstalleras automatiskt, bara att tanka senaste och lägga in :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuukt tight session idag.. Spelade ett par timmar i en rätt bra grupp, typ varenda runda hade vi best squad pin. Ungefär 4-5K poäng varje runda så jag har gått upp rätt bra i rank :)

Valparisio! :)

..

Däremot när jag kör medic så kör jag efter att hellre springa runt med deffen och medpaks än att skjuta folk, det gör att min K/D blir fuckad rejält, men.. Stats är väl inte allt här i världen ;)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...