Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Någon mer som har STORA problem med att det kraschar och har sig? Det händer till nio av tio när jag trycker på Squad-menyn.

:P

Är tacksam för att det inte har hänt en enda gång, till skillnad från Betan och Reloadeds version. Kan hända dock att jag måste starta om spelet för att den förlorar anslutningen till EA online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är tacksam för att det inte har hänt en enda gång, till skillnad från Betan och Reloadeds version. Kan hända dock att jag måste starta om spelet för att den förlorar anslutningen till EA online.

Det verkar ha fixat sig i och med att jag uppdaterade drivrutinerna. *thumbs up*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som får "Server is full" eller "No Connection to the server could be made, Check your Network and try again!" ?

Har dom fortfarande kvar det problemet sen Betan eller är det några av mina inställningar som jävlas? O.o

Har samma problem. Brukar funka när man kör "play now". Men då kommer man in på random servrar.

Hoppas dem fixar det där snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som får "Server is full" eller "No Connection to the server could be made, Check your Network and try again!" ?

Har dom fortfarande kvar det problemet sen Betan eller är det några av mina inställningar som jävlas? O.o

Har samma problem. Brukar funka när man kör "play now". Men då kommer man in på random servrar.

Hoppas dem fixar det där snart.

Händer mig ytterst sällan, men dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...