Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

QPAD MK-85 tangentbord och QPAD 5k mus. Grymt nöjd över dessa, speciellt när man kan toggla porrbelysningen.

Tja! Pillade lite på en sådan mus häromdagen ( :naughty: ) och insåg att det är ett sådant grepp jag skulle behöva. Är du fortfarande nöjd med den? Borde jag köpa 5K eller 5K LE?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygga, vart är de köpta?
Systembolaget. (w00t)

Haha, fick jag en poppisstjärna för det där? :D Det var roligt i stunden (och det är väl fortfarande roligt, antar jag ^_^ ) men jag tycker nog att det var lite drygt svar, så jag ska svara på din fråga.

De är köpta på Skopunkten. De hade 2 för 1 och 3 för 2, så jag tror jag fick rubbet (ej ölen ;) ) för knappt 600 kronor. Mycket prisvärt, tycker jag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja! Pillade lite på en sådan mus häromdagen ( :naughty: ) och insåg att det är ett sådant grepp jag skulle behöva. Är du fortfarande nöjd med den? Borde jag köpa 5K eller 5K LE?

5k LE har haft "lagg-problem", så kolla upp att det är löst om du köper en.

Men den vanliga 5k är underbar, har den än och har inte märkt något att påpeka alls.

De som lånat min dator har ofta nämnt att det är en bra mus och frågat efter modellnamn.

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...