Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Snygg men varför så stor bil?

Barn på G?

De är skitdyra i drift

Ville ha en kombi. Audi = Elegans och komfort.

Barn är inplanerat dom nästkommande 6 åren, ja.

Din bil är dyrare.

Den genomsnittliga bränsleförbrukningen uppgår till 0.72 liter per mil (0.56 liter per mil vid landsvägskörning och 1.01 liter per mil i stadstrafik). Peugeot 407 SW 2,0 HDI har en tjänstevikt på 1680 kg och en motoreffekt på 100 hästkrafter.

Den genomsnittliga bränsleförbrukningen uppgår till 0.69 liter per mil (0.58 liter per mil vid landsvägskörning och 0.88 liter per mil i stadstrafik). Audi A6 2,0 TDI har en tjänstevikt på 1705 kg och en motoreffekt på 103 hästkrafter.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville ha en kombi. Audi = Elegans och komfort.

Barn är inplanerat dom nästkommande 6 åren, ja.

Din bil är dyrare.

Den genomsnittliga bränsleförbrukningen uppgår till 0.72 liter per mil (0.56 liter per mil vid landsvägskörning och 1.01 liter per mil i stadstrafik). Peugeot 407 SW 2,0 HDI har en tjänstevikt på 1680 kg och en motoreffekt på 100 hästkrafter.

Den genomsnittliga bränsleförbrukningen uppgår till 0.69 liter per mil (0.58 liter per mil vid landsvägskörning och 0.88 liter per mil i stadstrafik). Audi A6 2,0 TDI har en tjänstevikt på 1705 kg och en motoreffekt på 103 hästkrafter.

Jo, men jag tänker även på försäkringar mm.

Hade jag varit i ditt ställe hade jag köpt en mindre.

Men viktigaste är att du är nöjd. Sjukt snygg var den i alla fall.

Är det panoramatak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag tänker även på försäkringar mm.

Hade jag varit i ditt ställe hade jag köpt en mindre.

Men viktigaste är att du är nöjd. Sjukt snygg var den i alla fall.

Är det panoramatak?

Vill inte ha sedan, trött på att inte kunna packa i bilen. Audi är i mina ögon jävligt snygga, men dyra. Jag valde en bil jag kommer tycka är snygg under en bra tid framöver. Pengamässigt så är det inga problem alls. Får tillbaka så mycket mer med Automat diesel än om jag köpt en billigare bensin manuell sedan. Inget andrahandsvärde.

(Inget panorama. Syrran hade det på sin 407 och även på deras 508 och meh.. Najs, men kör du är det inget du lägger märke till)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hem klockan idag! :)

th_IMG_8919.jpg th_IMG_8917.jpg th_IMG_8921.jpg

Jag ska returnera den, faktiskt, för trycket är väldigt kornigt (tänk laserprinter anno 2002) och visarna är inte helt vinkelräta (skitstörigt faktiskt, även om det låter som en bagatell). De bjuder på returfrakten och de håller på att installera helt nytt printersystem som ska fungera bättre, så nästa klocka blir nog bättre tryck på.

Klockan som sådan känns rätt bra ändå, den är tung som attan och det verkar vara en rätt stabil konstruktion. Färgerna på armband och boett är betydligt gråare än på exempelbilden, vilket bara är bra. Det vita var för vitt och det svarta för svart. Visarna är inte särskilt vita eller silvriga utan mer mörk silver/borstat stål.

Väl investerade pengar när jag väl får den returnerad och förbättrad! :)

Haha, du har fått MI-mani; snart har du det där berget på alla dina prylar. :rolleyes: Hur många 'pieces of eight' fick du ge för den?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har fått MI-mani; snart har du det där berget på alla dina prylar. :rolleyes: Hur många 'pieces of eight' fick du ge för den?

Hehe, jag har den som mobilbakgrund bara. Har ju haft den som signatur förr men av lathet har jag varken något MI eller annat som signatur. Ville ha Clint Eastwood-tema ett tag men tiden tröt.

Den här kostade ca 1350 pieces of eight. Så snart den fixats tycker jag det är värt sina pengar, för klockor av det proffsigare slaget hamnar ju alltid på tusen och uppåt, vad jag än letat efter. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den genomsnittliga bränsleförbrukningen uppgår till 0.69 liter per mil (0.58 liter per mil vid landsvägskörning och 0.88 liter per mil i stadstrafik). Audi A6 2,0 TDI har en tjänstevikt på 1705 kg och en motoreffekt på 103 hästkrafter.

Rättelse: 103 kW (140 hk).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...