Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Henkibojj, Har köpt en bas.

intresseklubbenantecknar_120271889_1231752_1.jpg

Dessutom extremt tråkigt.

Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det.

Vettefan. Vad i helvete köper du PS3-spel för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt nice bas! Vad för märke är det? är det en yamaha? :)

Jag fick min bas och en gigbag för 6300kr, bara basen skulle annars ha kostat 6750 :D

6300 :o

Iofs, det är en Ibanez till att börja med och dessutom sexsträngad. Borde inte vänta sig något under 5900. Jag köpte min begagnat och billigt för 910 kr plus frakt :D Yamaha var tydligen det närmaste man kunde komma Ibanez, som jag spelat femsträngat på tidigare tills brorsan ville ha tillbaks den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6300 :o

Iofs, det är en Ibanez till att börja med och dessutom sexsträngad. Borde inte vänta sig något under 5900. Jag köpte min begagnat och billigt för 910 kr plus frakt :D Yamaha var tydligen det närmaste man kunde komma Ibanez, som jag spelat femsträngat på tidigare tills brorsan ville ha tillbaks den :)

Det är en woodo bas :) ett svenskt märke Woodoguitars

910kr va väldigt värt för den där basen måste jag säga! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt trevligt!

Grattis till ett (förhoppningsvis) bra köp! Vad fick du ge? (Om jag får fråga!)

Tack! Oja, är grymt nöjd och tror att jag kommer vara det ett riktigt långt tag framöver. :)

35000:- fick jag ge, då fick jag med 3 uppsättningar däck. 2 uppsättningar sommardäck, varav en på Volvos standardfälgar och knappt körda och en med lågprofildäck på snyggare fälgar (bild! ) och de var i grymt fint skick. Plus uppsättningen vinterdäck som sitter på nu (R-fälgarna), de också i väldigt fint skick.

Såatte... Jag är nöjd med affären!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Oja, är grymt nöjd och tror att jag kommer vara det ett riktigt långt tag framöver. :)

35000:- fick jag ge, då fick jag med 3 uppsättningar däck. 2 uppsättningar sommardäck, varav en på Volvos standardfälgar och knappt körda och en med lågprofildäck på snyggare fälgar (bild! ) och de var i grymt fint skick. Plus uppsättningen vinterdäck som sitter på nu (R-fälgarna), de också i väldigt fint skick.

Såatte... Jag är nöjd med affären!

En sänkning och Evolve-avgasysystemet så ska du se att det blir extra fint! happy_1182248_0.gif

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...