Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

1. Gör tidning om hur man tjänar pengar.

2. Ta 65kr per nummer.

3. ????

4. Profit!

Problem? Om det finns en marknad finns det en produkt. Kapitalism 101.

Det ska dock medges att Forbes är något av en "skryttidning"; en tidning som förvirrade posörer och wannabes bläddrar i på bussen för att känna sig lite viktiga. Å andra sidan är det förstås bra att folk har ambitioner.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problem? Om det finns en marknad finns det en produkt. Kapitalism 101.

Det ska dock medges att Forbes är något av en "skryttidning"; en tidning som förvirrade posörer och wannabes bläddrar i på bussen för att känna sig lite viktiga. Å andra sidan är det förstås bra att folk har ambitioner.

Förvånade att Sniper tryckte +1. :rolleyes:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånade att Sniper tryckte +1. :rolleyes:

Ungefär lika förvånande att du kommenterade just det. ;)

5e340a4c.jpg

Klev in på Cervera och impulshandlade whiskyglas för 600 spänn. Var tvungen att passa på när det var halva priset. B)

Bilden blev inget bra, så här får ni en länk.

6ee78190.jpg

Julklappar till systerbarn.

4ebc79a2.jpg

Testade att köpa lite skit på dealextreme.com. Kniven är riktigt robust och ordentlig, men den är slöare än en smörkniv. Får se ifall jag kan få ordning på den efter en slipning. Om inte så kostade den bara 40 spänn ändå. :rolleyes:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vinluftare i julklapp åt morsan! Har inte så superhöga förväntningar (även om den har fått jävligt bra betyg) men det ska bli intressant att se hur pass bra den fungerar.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vinluftare i julklapp åt morsan! Har inte så superhöga förväntningar (även om den har fått jävligt bra betyg) men det ska bli intressant att se hur pass bra den fungerar.

Kan säga att en kille vi hängde med i Napa Valley (ganska fett dyngrik och ägde ett exklusivt "winetour-company") använde just en sådan när han bjöd oss på vin.

Kan tillägga att kvällen spårade ur och han ringde sin bror klockan 02 på natten och fick köra vin till oss för 1.000 dollar som vi söp upp mitt i natten.

Slutade med att vi rökte medical marijuana ur ett äpple.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tillägga att kvällen spårade ur och han ringde sin bror klockan 02 på natten och fick köra vin till oss för 1.000 dollar som vi söp upp mitt i natten.

Slutade med att vi rökte medical marijuana ur ett äpple.

Fy fan, resulterar den i dylika effekter så får jag ge den till brorsan istället. Vem vill se morsan röka majja ur juläpplena? :P

Skämt åsido, jag antar att den fungerade bra då eftersom att han använde den?

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade att köpa lite skit på dealextreme.com. Kniven är riktigt robust och ordentlig, men den är slöare än en smörkniv. Får se ifall jag kan få ordning på den efter en slipning. Om inte så kostade den bara 40 spänn ändå. :rolleyes:

Har en polare som köper ganska mycket därifrån, har hittills inte hört några argument annat än att det är billigt. :rolleyes:

...vad är den lilla "pluntan"(?)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en polare som köper ganska mycket därifrån, har hittills inte hört några argument annat än att det är billigt. :rolleyes:

...vad är den lilla "pluntan"(?)?

Det är en återanvändningsbar tändsticka. Man fyller den med bensin som man doppar en metallpinne i. I änden på pinnen sitter det flinta och någon form av veke. Kostade 12 kronor. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>AHA! Så då var det du! TACK SÅ MYCKET :D

ÄR det meningen att den ska funka i lampljus? För det gör inte min :(

Den funkar om man håller skitnära en vanlig lampa. Lågenergilampor reagerar den inte på.

Solljus har vi alldeles för ont av just nu.

Har dock ställt min bil i fönstret för o se om den kör ner snart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...