Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Tycker bara du är så förbannat tråkig och negativ.

Det som är så roligt här, är att det är jag som postar i diverse trådar, blir kritiserad, och sen får skit för att jag argumenterar emot.

Tänker du efter lite så ser du att det sällan är, kanske tom. Aldrig, jag som kritiserar eller är spydig mot någon på

forumet. Det är andra som gnäller på mig. Så om du börjar att ta en titt på dig själv och funderar på hur du kan hantera en irritation på ett mer konstruktivt vis så hade det nog blivit bättre här. En person kan inte göra allt, men alla kan göra något, som man brukar säga.

Du hade tex kunnat säga till mig, vice, du hade kunnat säga att det var en fin bas han hade köpt men instrument är inget du själv hade lagt pengar på då ditt musikintresse är lika med noll.

På så vis kritiserar du mig på ett trevligare vis.

Och du blir själv inte lika upprörd över den uppkomna situationen.

Hehe så diplomatisk jag är så här på morgonkvisten. Nog pga det goda kaffet och nutellamackan jag käkar. :)

  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe så diplomatisk jag är så här på morgonkvisten. Nog pga det goda kaffet och nutellamackan jag käkar. :)

Japp, och med det inlägget (som var väldigt välskrivet!) sätter vi punkt för debatten i samtliga trådar.

Nu slutar vi med påhopp och annat och fortsätter posta humorklipp (av alla sorter) och foton på vad vi precis köpt. Humor är väldigt subjektivt och tur är väl det, för annars skulle även det roliga vara tråkigt.

Peace and Love på GTAsajten,

i forumservern,

Amen. :)

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj, Har köpt en bas.

intresseklubbenantecknar_120271889_1231752_1.jpg

Dessutom extremt tråkigt.

Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det.

Haha vad i hela helvete? Vice! Vad händer med dig? Det finns väll minst 1000 andra saker i denna tråden som är väldigt mycket er ointressanta än ett musikinstrument? Skärp dig för fan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det här har skrivits på flera år på detta forum: MOD har sagt sitt, återgå till trådens ämne. -_- -_- -_- -_- -_-

(Trots att det var MOD som började det hela. :rolleyes: )

Men ja, det var härliga tider. Alltid lika roligt att gå tillbaka till trådar (och huvudsidan, cachad) där moderatorernas roll inte handlade lika mycket om administration som att skilja de mest hetsiga P12-debattanterna från att slå ihjäl varandra över internet icon12_1182340_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde Scrapbook från Rodders Journal!

scrapbookorder_1232285_0.jpg

scrapbookmockupcoverweb_1232285_1.jpg

Ett samlat verk med ashäftiga gamla bilder och reportage om Hot Rodding i USA genom tiderna. Med frakt $75, vilket med dagens växlingskurser blir ~490kr. Här är ett exempel på vilken typ av bilder boken innehåller. (:

Hur coolt som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deras EULA tillåter mig inte att ta ett riktigt foto på slutprodukten, men... det här ska väl gå bra. (Kommer nog fota och sudda siffror etc när jag väl har det i handen... :shifty: )

post-4777-0-75663000-1316797198.jpg

:D

Häftigaste kortet ever. :ph34r:

Men får man ha en sån där bild? Brukar de inte ha ganska fascistiska bestämmelser om copyright m.m.?

Fick svar om att den "bedömdes vara copyrightskyddad", precis som jag väntade mig.

Told ya. Bankerna är EXTREMT noga med såna här saker för de vill inte riskera att dras in i någon osannolik upphovsrättstvist eller associera sig med utomstående företag och företeelser. Tror inte LA orkar bry sig om en sån här bagatell... Det du kan göra är väl att testa med en ny bild; har du tur accepterar de den kanske. Läste lite om det här på fb och såg att det fanns folk som skickat in 30+ bilder innan de fått en godkänd. Lycka till!

Ja, det här gick ju inte som jag ville.

Fast besluten att pränta denna vackra bild på något dyrt och användbart, fick jag en släng av hybris :>

Har skräddarsytt precis allting på bilden. Bakgrund, markörer, kronograf, samtliga färger (inklusive visarna), visarnas form, armbandets material och färg, bakstycket (fanns ett fåtal att välja mellan, har inte ritat själv), knappkronan... Det enda jag skulle vilja ändra är själva boetten, som är lite väl silvrig och enkel jämfört med resten. Datumvisaren skulle jag vilja göra mer diskret men den gick inte att byta färg, form eller plats på. Trots att allt är specialbyggt kan jag returnera hela kitet med bara återfrakten som kostnad. :D

Får se vad deras copyright säger om saken. De sa att man tar på sig allt ansvar om de blir stämda (typ), men därmed inte sagt att de rakt kommer neka saker på samma sätt som Swedbank. Vi får se. :)

post-4777-0-12499600-1330469474.png

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad snygg klocka :)

+1

Vart kan man göra sånt där förresten?

Tack! :)

www.fewsome.com

Börjar på 1000 kronor och går uppåt för varje specialbeställning man gör. Det mesta var inkluderat i priset, men jag tror att jag fick betala 200 extra för bakgrunden och 100 extra för armbandslänkar i rostfritt stål.

Tot. kostnad: 1350:-

Hoppas det är värt det. Jag är vanligen ingen spenderare så jag hoppas det blir bra och att jag även i framtiden kan motivera brännmärket i plånboken :mellow:

EDIT:

Mail från kl 0630 i morse :o

Hej!

Din beställning (med id ####) har ändrat status till:

I produktion

Beställningssteg:

I förproduktion > I produktion > Leverans förbereds > Skickat

:w000t:

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...