Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Vad utmärker en lyxjulmust haha? Nu blev jag för övrigt också sugen på semla..

Den heter alltså "Premium Julmust", så jag antar att det ska vara någon lyxig variant när det nu är Herrljunga som tillverkat den. Flaskan är ju flashig i vilket fall. 57 centiliter känns dock lite mycket att klämma i sig så här på en gång, och resulterar väl tyvärr i en del toaspring, så får se när jag känner för den om det är något märkvärdigt. Kanske läge för ett blindtest som med Tropicana vs. ICA Apelsinjuice?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

oTj4MnZ.jpg

Min gamla router gav upp efter sju års trogen tjänst så jag haffade en Asus RT-N56u när den var nere på 499 spänn. Har i efterhand insett att jag vill köpa en Chromecast, så vi får hoppas att routern håller måttet...

deWAXi5.jpg

Köpte en RH-stolen via Blocket i våras. 2000 spänn för den mest påkostade direktörsversionen som enligt utsago ska ha kostat 12500 när den var ny. Knappt använd eftersom killen jag köpte den av var med om en olycka och hamnade i rullstol ( :( ). Den är fantastiskt skön och kommer förhoppningsvis att tjäna mig väl i 10-15 år innan den är utsliten.

E0qcxFZ.jpg

Gymgrossisten har tydligen haft en butik i stan sedan 10 månader tillbaka... #dem #gainz #protte

6cTA3VY.jpg

LG G Pad 8.3

Riktigt nöjd med att jag fick denna för 1500 spänn när Webhallen hade något supererbjudande. Har allt jag söker i en surfplatta.

NkhomGF.jpg

Nike Lunarglide 5+

De skönaste skor jag burit. Otroligt nöjd.

LIRpnqC.jpg

Kanske inte jättelätt att motivera ett köp av en ny rakborste (importerad från USA där den är ihoplimmad av en fantastiskt trevlig entreprenör vid namn Larry Andreasen) när jag bara använder den var tredje vecka, men grävlingshår är helt enkelt mycket schysstare än vildsvinshår. Det är givetvis den till höger som är ny, det är tydligt att den är mycket mjukare och fluffigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...