Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill hylla bandet Totalt Jävla Mörker. Texterna kan jag lätt relatera till då jag blivit kastad fram och tillbaka från den ena myndigheten till den andra och blivit allmänt illa behandlad av samhället i hela mitt liv. Musiken är härligt rå med sköna riffs. Så det är det här som är kängpunk eh?

Vem var det som gillade TJM här på sajten? Var det Mark?

Men lol, du och Gof kan starta en egen fanbase!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla bandet Totalt Jävla Mörker. Texterna kan jag lätt relatera till då jag blivit kastad fram och tillbaka från den ena myndigheten till den andra och blivit allmänt illa behandlad av samhället i hela mitt liv. Musiken är härligt rå med sköna riffs. Så det är det här som är kängpunk eh?

Vem var det som gillade TJM här på sajten? Var det Mark?

Eftersom jag har både skivomslag och låttext som avatar och signatur kan du nog anta att jag gillar't. Mark gillar't också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHANMAOAIAHA, fail.

Ska väl hylla mina 20.000 i skatteåterbäring.

WTF

Jag vill också hylla skatteåterbäringen som jag klagade över tidigare i sommar. När jag var ute och festade skulle ta ut min sista hundring till inträde och upptäckte helt oväntat att det hade rasslat in 4k på kontot. Det betyde både lycka och extra sprit för mig den kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min granne som är så otroligt snäll. En av de snällaste personerna jag känner.

Han kom hem efter att ha spelat på en festival i Oslo nyss och märkte att han var utelåst. Ringde på oss och vi bjöd in honom på lite frukost och så för att fördriva tiden. Det första han säger är "Hörru Felix, hur går det med bandet? Jag jobbar med Sigúr Ros manager nu så du får fortsätta ge mig demos!"

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min granne som är så otroligt snäll. En av de snällaste personerna jag känner.

Han kom hem efter att ha spelat på en festival i Oslo nyss och märkte att han var utelåst. Ringde på oss och vi bjöd in honom på lite frukost och så för att fördriva tiden. Det första han säger är "Hörru Felix, hur går det med bandet? Jag jobbar med Sigúr Ros manager nu så du får fortsätta ge mig demos!"

:naughty:

Åh vad grymt! :mellow: Skön granne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...