Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill hylla Telias telefonförsäljare som ringde mig igår.

Vi hade en väldigt trevlig pratstund. Han insåg fort att jag hade telefonabonnemanget som passade mina behov och

försökte inte sälja något skit, och när vi kom in på bredband så erkände han direkt att hans erbjudande inte var bättre än det

jag redan hade (Jag har inte Telia).

Och trevlig fortsatt sommar önskade han mig också. Jag hade ett leende på läpparna när vi lagt på och jag fortsatte spela Super Mario Galaxy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla Telias telefonförsäljare som ringde mig igår.

Vi hade en väldigt trevlig pratstund. Han insåg fort att jag hade telefonabonnemanget som passade mina behov och

försökte inte sälja något skit, och när vi kom in på bredband så erkände han direkt att hans erbjudande inte var bättre än det

jag redan hade (Jag har inte Telia).

Och trevlig fortsatt sommar önskade han mig också. Jag hade ett leende på läpparna när vi lagt på och jag fortsatte spela Super Mario Galaxy.

You lucky bastard.

Har inte lyckats fått en endaste trevlig telefonförsäljare, alla som har ringt hit har sagt att deras erbjudande är fan så mycket bättre och kan nästan mörda en för att få en att inse det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA älskar Bilddagboken och deras användare, scrollade igenom tråden angående deras nya layout på sidan och det är bara underbart att se hur idiotiska alla är!

Jag blir så jäkla arg över att alla skriver som tolvåringar. Kan verkligen inte förstå hur deras brister i det svenska språket är så stora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir så jäkla arg över att alla skriver som tolvåringar. Kan verkligen inte förstå hur deras brister i det svenska språket är så stora.

+1 som fan. :)

1. Gamla vänskaper - Träffade idag killen som var min bästa vän från barnsben till typ... 13-14 års ålder. Sedan vi "bröt upp" (vi gled ifrån varandra eftersom han är ett år äldre och gick på annan skola och så, vi var aldrig osams eller något annat tjejigt) har vi aldrig setts på mer än på "tjena-det-var-länge-sedan-vi-borde-ses-snart"-sättet. Men för någon vecka sedan tog han kontakt med mig och idag var han som sagt här. Oj, vad vi hade mycket att ta igen! :( Dessvärre vet jag redan nu att det kommer dröja månader innan jag träffar honom igen, men det känns ändå bra att veta att vi fortfarande har ett ömsesidigt intresse av varandra.

2. Att äta godis när man är hungrig - Det är typ det dummaste man kan göra kostmässigt, men jävlar i hålet... Godis kan inte bli godare än det är då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla Peter "Foppa" Forsberg just för hans kämpa glöd för att spela hockey igen. Där ser man verkligen en av få som kämpar för att spela hockey med en sån skada som Foppa har man ser verkligen att han brinner för sporten. Hoppas allt går som det ska med han nu så han kan avsluta sin karriär på bättre sätt nu lycka till Foppa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bakgrund: Jag jobbar på sjukhuset (städar) och båda två är patienter.

Vill verkligen hylla gubben (~55 bast) som hjälpte den något äldre (~70 kanske) damen att ta frukost idag. Han hade själv ett stativ med dropp på att dra runt på, men gick ändå flera rundor för att hämta allt åt henne, tom. skeden att röra runt i kaffet med som hon hade glömt. Riktig glädjespruta var han dessutom, gjorde min dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...