Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Måste hylla TV6 faktiskt (!), för att dom visade halva Dexter säsong 2 igår natt. Måste dock klaga lite också, då det är en vecka kvar tills dom visar andra halvan, och börjar visa s3.

Och apropå Misterwhopees inlägg strax över måste jag även hylla ICA Maxi här i Kumla då dom har lågpris på färkspotatis. Fyllde en hel påse, kostade 2.32! <3.

Ouh, och Most Haunted (Hemsökta Hus), tv-serien som TV4+ visar klockan 4 på morgonen, det e skitkul att se medium snacka om spöken, och dom verkar seriöst tro på det, och sen den kvinnliga hosten, Yvette, varför ska en tjej som är skiträdd för spöken leda programmet. Först håller hon på med "give us a sign, move something", om nåt händer så blir "aaaaaah oh my god aaaah" från henne. Och hon har reaktioner som en skotträdd hund, reagerar på minsta sak. Knäpper det till i en vägg, direkt "what's that? Like a creeking sound". Så jävla bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill först och främst hylla Skåne och framför allt Lund som var en av de mysigaste städer jag någonsin satt min fot i. Grymt väder, härliga människor och i allmänhet en extremt vacker stad!

Sen vill jag hylla Lykke Li som jag är helt nyförälskad i igen. Energin hon lägger ner i varenda live-spelning, liten som stor är helt fantastisk. När jag såg henne i Berlin var det på en liten klubb där nästan ingen visste vem hon var men ändå gav hon järnet och gjorde ingen besviken. Någon dag ska det bli du och jag, Lykke! <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...