Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Ser najs ut, är den högljudd?

Mja, jag är inte så bra på att bedöma ljudnivåer. På kartongen står det att den har väldigt lågljudda motorer. Jag själv tycker väl det är lite mitt emellan. Nu har jag vant mig, men första intrycket var att det var lite för högt, men när man väl vant sig så tänker man inte på ljudnivån. Så högt är det inte, men det finns fläktar som låter mindre kan vi säga. Jag skulle rekommendera!

edit: Det var för övrigt den mest kraftfulla fläkten de hade och jag klagar inte. Den är långt ifrån för kall och den är riktigt jävla svalkande. Sedan kan man hänga den på väggen vilket jag gjort.

edit2: Jag har kommit fram till att den är högljudd :innocent:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skriver jag här andra dan i rad, brukar mest va i klagomuren annars, tror jag blir glad av sommarn och klagar liiiiiiite mindre.

Nu tänkte jag hylla världen för just nu mår jag skitbra, det är sällan allt är perfekt.

Heja mig!

Visst är det härligt med den där euphoriska känslan man får ibland :innocent:?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skriver jag här andra dan i rad, brukar mest va i klagomuren annars, tror jag blir glad av sommarn och klagar liiiiiiite mindre.

Nu tänkte jag hylla världen för just nu mår jag skitbra, det är sällan allt är perfekt.

Heja mig!

Lägg ner pipan nu, Fruscie.

Själv vill jag hylla nässpray. Fan vad gött att slippa gå runt och vara täppt hela tiden. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Akta dig bara för att överanvända det, man kan bli beroende av nässpray om man använder det för länge.

Jag kan stärka det här, med en fader som är beroende av det. Han påstår sig inte kunna andas när han ligger i sängen och han inte har haft i sån där extra stark menthol nässpray. Jag brukar bara sucka och köpa med det när jag ska hem till föräldrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla skaparna av Call of Juarez: Bound in Blood. Sällan har jag spelat ett spel som berört mig så samma sätt som det här spelet gjorde. Spelet i sig var väldigt välgjort och underhållande från början till slut. Ingenting var sig likt, musiken var väldigt bra, röstskådespeleriet var suveränt och storyn var bland det bästa jag har varit med om i spelväg, någonsin. Att jag i slutet av spelet nästan fällde en tår ser jag inte som något konstigt alls för så gripande som storyn var har jag inte sett på väldigt länge, om ens någonsin. Att dem har kunnat få in en sådan fantastisk historia i ett spel är för mig ofattbart. Jag trodde aldrig att den tragiska berättelsen om tre bröder som fick fly sin gård efter att ha övergett armén under ett krig skulle kunna beröra mig på det sätt det gjorde. Skaparna av spelet borde verkligen vara stolta över sitt jobb, dessa personer har inte bara gjort ett spel för att tjäna pengar utan har verkligen lagt ner sin tid på omgivningen, stämningen, karaktärerna och historien. Det här bevisar att speltillverkare verkligen kan om dem vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla skaparna av Call of Juarez: Bound in Blood. Sällan har jag spelat ett spel som berört mig så samma sätt som det här spelet gjorde. Spelet i sig var väldigt välgjort och underhållande från början till slut. Ingenting var sig likt, musiken var väldigt bra, röstskådespeleriet var suveränt och storyn var bland det bästa jag har varit med om i spelväg, någonsin. Att jag i slutet av spelet nästan fällde en tår ser jag inte som något konstigt alls för så gripande som storyn var har jag inte sett på väldigt länge, om ens någonsin. Att dem har kunnat få in en sådan fantastisk historia i ett spel är för mig ofattbart. Jag trodde aldrig att den tragiska berättelsen om tre bröder som fick fly sin gård efter att ha övergett armén under ett krig skulle kunna beröra mig på det sätt det gjorde. Skaparna av spelet borde verkligen vara stolta över sitt jobb, dessa personer har inte bara gjort ett spel för att tjäna pengar utan har verkligen lagt ner sin tid på omgivningen, stämningen, karaktärerna och historien. Det här bevisar att speltillverkare verkligen kan om dem vill.

Skulle du kunna gå så långt som att säga att det är det bästa spelet du kört?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla Dexter-maraton och Football Manager 2009. Helt plötsligt inser man att det är 4 på morgonen när farsan tar sin vanliga 4 på morgonen-piss, och man lirat sen kl 20.00.

Jag vill med hylla något i den stilen. Fast med Diablo och filmerna som fyran visade nu under natten. Märkte också att klockan var fyra när morsan var uppe och gick på toan.

Vill även hylla soluppgångar, vilket var någonting som jag nyss fick vara med om, det kändes speciellt. Det är ju så tyst och stilla förutom fåglarna som kvittrar i träden här i kvarteret. Tidiga mornar över huvudtaget känns det som att jag vill hylla, det här kommer jag nog försöka mig på någon mer gång. :naughty:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...