Jump to content

IPRED


Zack
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 408
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man skäms ju nästan för att kalla sig piratpartist när dem visar sånt här beteende och inte ens kan ställa vettiga frågor...

Från Youtube. Jag håller med fullt. Känns som att det är exakt sånt här beteende Vice och Agenten skulle ha på en debatt om fildelning med Pontén. Skitfrågor.

---

"Varför ska ni komma och förstöra det fina vi byggt upp?"

"Dina barn skickar säkert piratkopierat material dom med!"

In my ass det han säger att dom inte är ute efter ta fast andra fildelare. Fan tryck upp micken i röven och sluta lek polis. Btw såg man ens på den videon när dom kastade tomat på han?

-_-:confused::confused::confused:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In my ass det han säger att dom inte är ute efter ta fast andra fildelare. Fan tryck upp micken i röven och sluta lek polis. Btw såg man ens på den videon när dom kastade tomat på han?

Har det någonsin gått in för dig att det enda du sett är en youtube-video där han "leker" polis en enda gång och använder det nu i varenda argument. Han leker dessutom inte polis där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker lite synd om Henrik när han vill föra en seriös debatt mot dessa omogna människor som kastar tomat på honom. Det visar ju bara på att fildelarnas argument är svagare, att de inte kan förlita sig på sina egna argument.

Well, dom har inte lärt sig några argument bara. Det enda dom har hört är "Fri fildelning", men inte varför det ska vara just det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att det är exakt sånt här beteende Vice och Agenten skulle ha på en debatt om fildelning med Pontén. Skitfrågor.

---

Det är verkligen underhållande att läsa om bilden du har om mig. Men jag förstår dig, det är svårt att skapa sig en korrekt bild av någon genom ett forum. Jag debatterar inte riktigt på riktigt som jag gör, de få gånger jag gör det, på forum.

Varför?

Och det låter snarare som att han säger "Du blir ju gripen alltså" än "Du är gripen".

Ord. Jag börjar fan gilla honom.

Egentligen har jag inget emot honom personligen. Det ända jag kan kritisera är att han är för kaxig, det är lite som 2 barn som bråkar så säger föräldern till den ena att han är stygg och har gjort fel. Då blir den ungen som hade rätt så där nonchalant. Så är ponten. Lite översittare.

Men det han gör som arbete, hey det hade jag med gärna gjort för dem pengarna han får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför?

Och det låter snarare som att han säger "Du blir ju gripen alltså" än "Du är gripen".

Ord. Jag börjar fan gilla honom.

Samtidigt kan jag inte riktigt ta Henrik Pontén seriöst med hans historik av mindre kloka uttalanden som just gör piratkopiering bland "kidzen" lika glorifierat som halshuggning av adelsmän i Frankrike, när producenterna inte förstår marknaden och gör Sauk/Pontén-uttalandet blir det en politisk fråga för många och det är där löjliga partier som Piratpartiet får uppmärksamhet (vilket både GTAsajten och senaste valet visar...). APBs pragmatiska hållning till lagen under till exempel Pirate Bay-razzian är ganska skrämmande också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så j*vla förbannad. Han är en sån pajas. -_-

Ahahah, det roligaste är ju när Ponten säger - "vi har fått höra att du säljer kopior här inne". Om jag inte visst att det handlade om piratkopiering så skulle jag nog tror att han i filmen försökte sälja tunga droger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...