Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ett sånt här klipp har jag letat efter ofta under åren men fått nöja mig med skräpvideos utan ljud och i låg kvalitet.

Ljudet är ur synk men 13 min material är fett bra.

(Roligt med snubben som säger att "dää kört asså!" :P )

Medan forna lumpare kan skryta om hur de hade skjutit grg för x antal tusen kronor kan den där piloten nämna hur han förstörde två Jas-plan för typ en halv miljard styck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där skulle ju aldrig hända i Sverige. Såna där hemska tävlingar kan man ju inte ha.

Skulle bli ramaskri över att det är pojkar mot flickor. Och att det dessutom serveras glass i skolan, det går inte för sig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag fruktansvärt svårt att tro. Nog för att stridsflygplan är förjäkla kraftfulla och kan göra rätt otroliga starter. Men under vatten? Njae.

Hittade den där videon på Youtube också och där stod det att man editerat in ett flygplan på en video där man skjuter en långdistansrobot från en ubåt (vilket iofs också är jäkligt häftigt). Hittade just nu till och med originalvideon:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det är så häftigt men tydligen låter Försvarsmakten randoms sitta instängda i en låda i Stockholm tills en annan random kommer och löser av honom/henne. En kille satt där i 4 timmar. :D

http://vembryrsig.forsvarsmakten.se/?utm_source=forsvarsmakten.se&utm_medium=ref&utm_campaign=Vem+bryr+sig

Perfekt tillfälle för lite egentid. F'you know waddum sayin! :naughty:

Edit: Kan man på något sätt se klippen från de som suttit där tidigare? Skulle vilja se varje heltimme på han som satt i fyra timmar. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perfekt tillfälle för lite egentid. F'you know waddum sayin! :naughty:

Edit: Kan man på något sätt se klippen från de som suttit där tidigare? Skulle vilja se varje heltimme på han som satt i fyra timmar. :D

Du kan klicka upp de som suttit där tidigare, klicka på deras porträtt så får du se en jättekort film loopas på när de satt där. Killen som satt där i 4 timmar loopas när han rullar handflatorna mot varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan klicka upp de som suttit där tidigare, klicka på deras porträtt så får du se en jättekort film loopas på när de satt där. Killen som satt där i 4 timmar loopas när han rullar handflatorna mot varandra.

Jo det såg jag, men jag var mer intresserad av att se hans reaktioner varje heltimme som han inte blev utsläppt och den timmen som han faktiskt blev utsläppt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...