Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det här var riktigt jävla coolt!

uIF4a_1234012_0.png

Mer bilder:

7004136431_fd5b15c864_z_1234012_1.jpg

ZuuW0_1234012_2.jpg

Shipception åsido, det är här det blir vansinnigt fräckt:

oKSX8_1234012_3.jpg

WFvCJ_1234012_4.jpg

När det visade sig att de fraktade oljeriggen sådär över halva jävla jordklotet slog jag hakan i bordet...

Edit:

Redigerad av Kebab
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett script som läser av ditt ansikte:

http://developers.face.com/tools/#faces/detect

Lägg in en URL till en bild på ert ansikte under "Method Parameters", alternativt klicka på Upload och ladda upp en bild, och sedan klickar ni på Call Method. När ni får fram ert scannade ansikte så kan ni hovra med musen över rutan runt ert ansikte för lite extra info.

Det sätter min ålder nästan spot on varje gång, däremot verkar den lite osäker på mitt kön. ermm_1180962_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett script som läser av ditt ansikte:

http://developers.face.com/tools/#faces/detect

Lägg in en URL till en bild på ert ansikte under "Method Parameters", alternativt klicka på Upload och ladda upp en bild, och sedan klickar ni på Call Method. När ni får fram ert scannade ansikte så kan ni hovra med musen över rutan runt ert ansikte för lite extra info.

Det sätter min ålder nästan spot on varje gång, däremot verkar den lite osäker på mitt kön. ermm_1180962_0.gif

Cool! Den gissade 23 på mig som lägsta ålder. Nära, fyller 22 i år. ^_^

Edit: Provade en annan bild, fick 20 då. Den verkar fungera bra!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett script som läser av ditt ansikte:

http://developers.face.com/tools/#faces/detect

Lägg in en URL till en bild på ert ansikte under "Method Parameters", alternativt klicka på Upload och ladda upp en bild, och sedan klickar ni på Call Method. När ni får fram ert scannade ansikte så kan ni hovra med musen över rutan runt ert ansikte för lite extra info.

Det sätter min ålder nästan spot on varje gång, däremot verkar den lite osäker på mitt kön. ermm_1180962_0.gif

Jag testade den med en bra bild och blev 28..

På bilden var jag 20 :b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Universum?

Ska det visa hur många stjärnor det finns, eller missar jag nått?

Det är ett foto på möjligen 0,25% av alla stjärnor i vår galax Vintergatan, där det beräknas finnas minst lika många planeter. I universum beräknas det finnas mellan 100 till 200 miljarder galaxer, möjligen ända upp till 500 miljarder...

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett foto på möjligen 0,25% av alla stjärnor i vår galax Vintergatan, där det beräknas finnas minst lika många planeter. I universum beräknas det finnas mellan 100 till 200 miljarder galaxer, möjligen ända upp till 500 miljarder...

Häpnadsväckande tanke!

tumblr_m1ne1sIS1b1r3tp7bo1_1280_1234294_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...