Jump to content
Jacker

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc

3 468 inlägg i denna tråd

Humortråden bör inte ha monopol på länkar till filmer, etc. Så detta är tråden där vi postar häftig media som inte är humorrelaterad. Det kan vara alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor.

Skrift med vatten:

[youtube-old]0HeUixe_Lpg[/youtube-old]

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Finfint initiativ. Ofta filmer som inte varit rolig, men mycket intressanta postats i humortråden.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Grymt snyggt gjord leranimation!

[youtube-old]LuBwXfg3Mr4[/youtube-old]

:confused:

Redigerad av VickeX

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Bra initiativ, den här tråden skulle ha skapats för tre år sedan. :(

Hoppas bara att folk lär sig att skriva vad youtubeklippen handlar om (en liten rubrik räcker gott och väl). Själv "orkar" jag aldrig kolla på klipp som jag inte vet vad de handlar om (i t.ex. humortråden) och jag är rädd att ajg missar mycket skoj på grund av det.

*Sneglar på VickeX :confused: *

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Bra initiativ, den här tråden skulle ha skapats för tre år sedan. :P

Hoppas bara att folk lär sig att skriva vad youtubeklippen handlar om (en liten rubrik räcker gott och väl). Själv "orkar" jag aldrig kolla på klipp som jag inte vet vad de handlar om (i t.ex. humortråden) och jag är rädd att ajg missar mycket skoj på grund av det.

*Sneglar på VickeX :( *

Whaaat? :confused:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ryser varje gång jag ser denna :

2008 os ^_^

"Stop showing this for goodness sakes, we don't need to see this again"

"The pain of it all, we don't want to see--- there he is again! A very brave lift from the Hungarian; it looks as though he had it at one stage, and it also clipped his back on the way down aswell"

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Bara jag som inte fattar vad som är häftigt snarare äckligt..

Nja.. läste första posten "alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor.". Antog att man kunde posta sånt. :mf_doof:

Redigerad av Skotten_31

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Nja.. läste första posten "alltifrån partytrick till spektakulära bilolyckor.". Antog att man kunde posta sånt. :mf_doof:
Det där var ju inte någon häftig grej, direkt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in