Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

vart bor du, Kan slå vad om att det är 1000 ggr fler mygg här uppe! Nu är ju sommaren slut och det är mellan 5-10c så just nu är det inget mygg. Ni klagar ju på några få mygg. Kom och upplev riktiga myggor.

Sällan, såg ett inslag från Gästrikland i somras, och de hade det betydligt jobbigare än vi. Nu har vi ju dessutom inte haft mygg på två-tre veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sällan, såg ett inslag från Gästrikland i somras, och de hade det betydligt jobbigare än vi. Nu har vi ju dessutom inte haft mygg på två-tre veckor.

Nä inte nu på 3 veckor, innan var det ganska mycket men inte så mycket i "stan". Förra året var det värsta jag upplevet när vi var ute i skogen. Myggen attakerade hela tiden fast jag hade myggolja.

Vad jobbig 40 sek spärren är! Råkar ut för den hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min javla fitt ipod har pajjat.. typ.

Knapparna funkar inte men sjalva snurrgrejen fungerar fortfarande. jag har inte haft den mer an ett ar och nu sa ska det pajja, vad ar det for bullshit, nagon som vet om det finns stallen som lagar ipods eller om man maste skulle in den till apple eller om man kan fa sina pengar tillbaka, evedntuellt fa en ny?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min javla fitt ipod har pajjat.. typ.

Knapparna funkar inte men sjalva snurrgrejen fungerar fortfarande. jag har inte haft den mer an ett ar och nu sa ska det pajja, vad ar det for bullshit, nagon som vet om det finns stallen som lagar ipods eller om man maste skulle in den till apple eller om man kan fa sina pengar tillbaka, evedntuellt fa en ny?

Om du har garanti kvar borde det inte vara några problem att lämna in den. Vet dock inte hur lång tid garanti gäller för en ipod? Annars är det nog inte mycket annat att göra än att punga upp för reparation eller en ny...

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har garanti kvar borde det inte vara några problem att lämna in den. Vet dock inte hur lång tid garanti gäller för en ipod? Annars är det nog inte mycket annat att göra än att punga upp för reparation eller en ny...

Du kan iaf köpa till 1/2/3 årstid på onoff & elgiganten .. dvs försäkring.

Tack for svar men det ar chill nu, jag googlade pa; "ipod problems buttons" och hittade en sida som gav ett visst knapptryckningssekvens (ar det ett ord?) som gjorde jobbet!

Fick trycka in mittknappen och menyknappen till Apple-loggan dok upp, efter det fick jag trycka pa mittknappen och pa vansterknappen, efter det mittknappen igen och play/pause-knappen. da svartnade skarmen och nar jag trock pa en knapp sa gick den igang och nu fungerar den som den ska...

Har ar aven lanken till sidan om nagon ar intresserad: Hidden iPod Commands

Tydligen ar det olika sekvenser for olika ipods men nar du klickar pa valen sa visar den hur du ska trycka pa alla olika slags ipod-hjul. (las aven vad som snubben skrivit sa du fattar exakt vad du ska gora forst, dvs. om du har liknande problem som jag hade)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...