Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Det du tänker på är blå kulor som ibland kan ligga i maten.

Det är granulkulor som restauranger och storkök använder när de diskar plåtar (bleck).

De små kulorna slungas runt i diskmaskinen i en jävla fart och slår bort fastbränt mat och så vidare på plåtarna (blecken).

Det är inte diskmedel.

Oftast hittas de tillsammans med potatisen, och det är för att när man kokar stora mängder potatis så kör man dom i stora djupa plåtar (bleck) med hål i, inne i en ung med ånga.

I de små hålen i plåtarna (blecken) kan det då fastna granulkulor.

Tackar, tackar. Nu ska de få se i skolan. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget

Men jag gör en changsning.

Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget

Men jag gör en changsning.

Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? ;)

Trådmaterial! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget

Men jag gör en changsning.

Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? ;)

Valfri RAT-applikation borde göra susen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget

Men jag gör en changsning.

Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? :confused:

Ska du lägga upp dem på "Real Ex-Girlfriends" sen eller? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget

Men jag gör en changsning.

Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? :confused:

1. Åk hem till honom.

2. Slå honom i ansiktet.

3. Kom ihåg att ta med ett USB minne.

4. ??

5. PROFIT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...