Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Letar efter hemsidan där det var en person följde en "riktig människa".

Det var nått projekt han höll på med. Men det var humor, inte på riktigt alltså. Det slutade med att killen la "riktig människa" i ett badkar om jag minns rätt.

Nån som har länken dit? Tack på förhand/Vice

http://www.riktigkille.nu/index_rk.asp?act...mp;LanguageID=1 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. :wacko:

Jomen, alltså, magen har ingenting att jobba med så att den skriker efter mat, samtidigt som den bryter ned proteiner och fett -> gasutveckling => hungerfisar. Är det ingen som upplevt det? Själv har jag tappat känslan av hunger för länge sen, ofta är det bara fisarna som visar att jag faktiskt inte ätit nåt på tio timmar. Nån hunger kan jag inte känna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jomen, alltså, magen har ingenting att jobba med så att den skriker efter mat, samtidigt som den bryter ned proteiner och fett -> gasutveckling => hungerfisar. Är det ingen som upplevt det? Själv har jag tappat känslan av hunger för länge sen, ofta är det bara fisarna som visar att jag faktiskt inte ätit nåt på tio timmar. Nån hunger kan jag inte känna.

Och sen när bryts lagrade poteiner och fett ner i tjocktarmen? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen när bryts lagrade poteiner och fett ner i tjocktarmen? :wacko:

Alltså, oavsett var det lagras eller inte lagras bryts fett ned när kroppen har slut på sitt kolhydratlager. Då bryts det ned till "användbara" ämnen, och det frigörs ketoner - alkoholer som luktar som aceton. Ifall man möter någon med förfärlig andedräkt som nästan sticker i näsan, klaga inte på att han borde borsta tänderna utan ge honom en chokladkaka så han får några kolhydrater att bryta ned.

Jag har ett annat problem, som jag antar är exakt samma fast åt andra hållet. När jag är grymt hungrig börjar jag fisa istället. Är det nån annan som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva en klocka som räknar ner en tid som jag bestämt. Tex hur lång tid det är till 23 september klockan 19:30

Edit: Gärna en klocka som man kan posta på ett forum så att man ser den räkna ner. Men annars går en sida finfint. Tack på förhand/Vice

Countdown To Vice Getting Happy

http://www.7is7.com/otto/countdclock.html

http://www.happycountdown.com/

http://www.google.se/search?hl=sv&clie...3%B6k&meta=

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man laddar upp en film på youtube, hur länge måste man vänta innan den visas? Om det tar över 9000 dagar och den fortfarande inte är uppe, har den då inte blivit godkänd? Just nu står det bara "This user doesn't have any videos at this time" och så har det varit i två dagar nu..

Har inte blivit meddelad någonstans heller. Failade det kanske när jag laddade upp den? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man laddar upp en film på youtube, hur länge måste man vänta innan den visas? Om det tar över 9000 dagar och den fortfarande inte är uppe, har den då inte blivit godkänd? Just nu står det bara "This user doesn't have any videos at this time" och så har det varit i två dagar nu..

Har inte blivit meddelad någonstans heller. Failade det kanske när jag laddade upp den? :wacko:

Youtube går inte att lita på. Ibland kommer filmerna upp på en minut och andra gånger får man vänta ett par timmar och ladda upp den igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man laddar upp en film på youtube, hur länge måste man vänta innan den visas? Om det tar över 9000 dagar och den fortfarande inte är uppe, har den då inte blivit godkänd? Just nu står det bara "This user doesn't have any videos at this time" och så har det varit i två dagar nu..

Har inte blivit meddelad någonstans heller. Failade det kanske när jag laddade upp den? :wacko:

Det beror på innehållet och längden på filmen. Min video (Control Machete - Bandera som jag laddade upp för musiktips) blev accepterad inom 20 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har letat som fan på nätet efter ett videoklipp på Usain Bolts 100 och 200m finaler. Hittar inte det någonstans. Ville helst ha med de svenska kommentatorerna (fuck, har ingen stavningsförmåga) men det går bra utan också. Tycker verkligen att han är grym!

200m final har inte varit, den är 16:20.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...