Jump to content

Vem blir den nya moderatorn?


Vice.
 Share

Vem blir den nya moderatorn?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vill någon slå vad om att det inte kommer blo någon av dem i pollen, förutom kanske Henkibojj?

edit: bli

Jag vet flera seriösa som inte sagt att de söker, eller åtminstone inte står i listan. Själv skrev jag inte in mig i nån lista, det var andra som gjorde. Klart, de hade ju rätt i att jag sökte iofs...

@VickeX: Jag är för högfärdig i mitt sätt att skriva, det är nog det hela. Men det är en debatt vi inte tar igen, det blir så tråkig stämning som jag sa i min första post.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill någon slå vad om att det inte kommer blo någon av dem i pollen, förutom kanske Henkibojj?

edit: bli

Nja, jag tänker inte slå vad eftersom du har rätt. Den enda som är lämplig som moderator av de i pollen nämnda ÄR ju Henkibojj, no offence till er övriga. Trots det blir det förmodligen några nyregistrerade, fullständigt okända medlemmar som får äran.

--

Jag tycker för övrigt att den här tråden bör låsas eftersom pollen är ofullständig och diskussioner om det här kan tas i Hultenius tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag har bestämt mig för att börja visa min lite mer seriösa sida ett tag nu. Skönt att ha Vice bakom ryggen. Jag är en trevligt typ IRL som får mina kompisar att må bra, de kallar mig sympatisk och jag är social. Har lätt att få nya vänner. Får väl börja beté mig likadant här då.

GTAsajten har på något sätt alltid varit den plats där jag kan släppa taget om den person jag är IRL och bara flumma lite. Valde väl fel forum helt enkelt.

Har ni lite tips på hur jag kan förbättra mig och visa att jag är en god och glad grabb utan att jag överdriver?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ FÖR HELVETE!

Här diskuterar vi vilka vi tror kommer bli nya moderatorer, inte hur du ska göra för att bli en bättre forumit. Skapa en egen tråd eller något för fan!

Men för helvete! Lugna ner dig! Kan du försöka vara trevlig eller måste du leka satan på något vis?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag har bestämt mig för att börja visa min lite mer seriösa sida ett tag nu. Skönt att ha Vice bakom ryggen. Jag är en trevligt typ IRL som får mina kompisar att må bra, de kallar mig sympatisk och jag är social. Har lätt att få nya vänner. Får väl börja beté mig likadant här då.

GTAsajten har på något sätt alltid varit den plats där jag kan släppa taget om den person jag är IRL och bara flumma lite. Valde väl fel forum helt enkelt.

Har ni lite tips på hur jag kan förbättra mig och visa att jag är en god och glad grabb utan att jag överdriver?

Åh, intressant! I mina ögon kommer du nog förmodligen alltid att vara dryg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...