Jump to content

Vem blir den nya moderatorn?


Vice.
 Share

Vem blir den nya moderatorn?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Försvinn ditt äckliga troll. Du är ovanligt orädd med dina 4 varningar redan. Inte så vist av dig att väcka en björn som sover? Nej, tänkte väl det. Så jag säger det igen. Försvinn, innan det blir en medlem mindre på GTAsajten.

Så länge som jag inte gör något fel har jag inget att frukta. Precis som du hade en åsikt har jag en.

Men orka bråka.

Vote: Vice, skulle passa som moderator.

Jag kan inte svara för andras handlingar, men personligen kommunicerar jag med glädje och inte med ilska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat; behövs det fler moderatorer? Nu när IV släpps så kommer alla som är i SA-forumet (som visserligen är ganska dött) dra till IV-forumet. Kan inte de moderatorer som redan finns hålla styr i det?

Vote: ERROLS_TRUMMA

Tycker vi behöver med white-trash plast-nazister vid makten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN VA ALLA BRÅKAR! DEN HÄR TRÅDEN SKA LÄTT BLI ÅRETS BRÅKIGASTE TRÅD! :cry:

Skojja bara, kände bara att ovan var typiskt gtasajten. Aja, :mf_doof:

Det var just det jag trodde skulle hända. Ställer man frågan "vem är bäst" blir frågan automatiskt "vem är sämst", både för att resultaten är offentliga och dels för att folk blir så pubertetstestosteronstinna och slår sig för bröstet och flamar varandra.

Just därför blir alla som ens diskuterar frågan automatiskt klassade som olämpliga och omogna. Trist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var just det jag trodde skulle hända. Ställer man frågan "vem är bäst" blir frågan automatiskt "vem är sämst", både för att resultaten är offentliga och dels för att folk blir så pubertetstestosteronstinna och slår sig för bröstet och flamar varandra.

Just därför blir alla som ens diskuterar frågan automatiskt klassade som olämpliga och omogna. Trist.

Haha what?, jag tror att du har quotat fel person :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

Jag tror han länkade till könstråden, men jag är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...