Jump to content

Vem blir den nya moderatorn?


Vice.
 Share

Vem blir den nya moderatorn?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag blundade och tryckte runt på hela sidan. Det blev Merkky, grattis! :P

Jävla +1 post-hora.

Nu går jag och lägger mig bara för det, god natt. Och imorgon åker bär det av till USA så jag kommer inte logga in på en vecka, när jag kommer tillbaka vill jag inte se något mongo med modbricka, tack!

Motivation

Vice!:: Kompis med alla, för dumsnäll, tar allting bokstavligt. Nejtack.

Godfather!: Trollande 15-åring? No thanks.

RavenE!: Skulle ta jobbet superseriöst och inte ha någon självdistans som mod. Neej.

Agent47!: Allmänt korkad människa. Njet.

Henkibojj!: Kommentar överflödig. Nein.

Kicken!: Kanske det, kanske. Väldigt dedikerad till forumet i alla fall.

Joe Dirt!: Vem sa du? Non.

Merkky: Marky, right? Nehe, Merkky? Vänta .. vem var rökaren? Nej.

VickeX: Ganska odräglig typ. Icke.

Renard: Hahahahahahahahahahahahaha.

Jazz: I guess.. skulle kanske funka.

Jacker: Skulle nog passa bra. Seriös människa om än lite oaktiv. :mf_doof:

Boomer: Tja.. hittar inget som talar mot det direkt.

Kunde du inte bara quotat mig... :(

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

@Dude: Varför får inte jag hävda mig i den här tråden? Alla har väl rätt att få visa att de inte bara är klassens clown utan även kan ta ansvar för forumet på ett moget sätt. Ställer samma fråga till dig P-C.

Snälla Renard.

Hur du än försöker kommer jag aldrig att kunna se dig ta det här forumet på ett moget sätt, även om du försöker. Du beter dig som en komplett idiot i princip alla trådar, och din humor är bara pinsam. Ursäkta att jag uttrycker mig på det här sättet, men jag behövde bara få ur mig det här.

Och sättet du tar åt dig att folk säger att du är en idiot är också bara pinsamt. Blir du inte förbannad?

Jag tror, jag vet, att du inte kommer att bli moderator. Men om du nu skulle bli det, ja, då vet jag inte vart forumet är på väg.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Dude: Varför får inte jag hävda mig i den här tråden? Alla har väl rätt att få visa att de inte bara är klassens clown utan även kan ta ansvar för forumet på ett moget sätt. Ställer samma fråga till dig P-C.

Det räcker inte bara att sitta i en enda tråd och hävda sig som en jävla fjant. Hade du velat bli mod så hade det nog varit bra att visa upp den bra sidan från första början. Inte när det börjar vankas godsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker förövrigt nästan alla på listan är otänktbara...

Motivation

Vice!:: har ingen distans till det folk skriver, kan gå upp i varv för nåt meningslöst som en internet-van inte ens skulle lyfta ett ögonbryn för. För oerfaren

Hahahahahha...

Jag är nog den som inte hettsar upp mig för vad folk skriver. Risken att jag skulle hybernata, kicka etc. någon för allmänt dumma kommentarer skulle vara minimal. Personangrepp, är nått jag däremot inte tycker om, och det skall inte accepteras, vare sig här eller någon annat forum.

Jag är kanske inte så kunnig på datorer, rent tekniskt men det har inte att göra med min internet-vana.

Förvisso kan man definiera "internet-van" olika, men jag är beredd att påstå att jag är, om inte mer, så åtminstonde lika erfaren som dig eller någon annan här...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker förövrigt nästan alla på listan är otänktbara...

Motivation

Vice!:: har ingen distans till det folk skriver, kan gå upp i varv för nåt meningslöst som en internet-van inte ens skulle lyfta ett ögonbryn för. För oerfaren av internetvärlden, och för snäll (och dum, men på ett bra sätt!)

Godfather!: är för mig en sextonåring på moppe, säkert jätteschyst men mod? Nej.

RavenE!: har aldrig skapat något stort intryck på mig, ointressant, inte utstickande på något sätt, + porriga tjejer i signaturent vilket jag ser som omoget.

Agent47!: för ung, skriver dåligt, är trög.

Henkibojj!: proffsig och skulle passa som mod.

Kicken!: skulle också kunna vara en möjlighet

Joe Dirt!: för ung, för tråkig.

Merkky: verkar inte särskillt dedikerad till forumet, sen blandar jag alltid ihop nicket med Marky. Ser ingen anleding att han skulle moderera.

VickeX: för barnslig. Det kanske bara är jag men jag irriterar mig på det mesta han skriver, vet inte varför.

Renard: random idiot. Bara hur han försöker hävda sig i denna tråd diskvalificerar honom imo.

Jazz: passar nog bättre än de flesta i listan, men jag tror åldersgränsen ändå är befogad.

Jacker: skulle kunna funka men han är ibland rätt inaktiv känns det som

Boomer: tror jag skulle passa bra

mina 50 öre.

Jag är inne på forumet, typ ofta. Men jag postar inte i varje tråd för att få fler posts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker förövrigt nästan alla på listan är otänktbara...

Motivation

Vice!:: har ingen distans till det folk skriver, kan gå upp i varv för nåt meningslöst som en internet-van inte ens skulle lyfta ett ögonbryn för. För oerfaren av internetvärlden, och för snäll (och dum, men på ett bra sätt!)

Godfather!: är för mig en sextonåring på moppe, säkert jätteschyst men mod? Nej.

RavenE!: har aldrig skapat något stort intryck på mig, ointressant, inte utstickande på något sätt, + porriga tjejer i signaturent vilket jag ser som omoget.

Agent47!: för ung, skriver dåligt, är trög.

Henkibojj!: proffsig och skulle passa som mod.

Kicken!: skulle också kunna vara en möjlighet

Joe Dirt!: för ung, för tråkig.

Merkky: verkar inte särskillt dedikerad till forumet, sen blandar jag alltid ihop nicket med Marky. Ser ingen anleding att han skulle moderera.

VickeX: för barnslig. Det kanske bara är jag men jag irriterar mig på det mesta han skriver, vet inte varför.

Renard: random idiot. Bara hur han försöker hävda sig i denna tråd diskvalificerar honom imo.

Jazz: passar nog bättre än de flesta i listan, men jag tror åldersgränsen ändå är befogad.

Jacker: skulle kunna funka men han är ibland rätt inaktiv känns det som

Boomer: tror jag skulle passa bra

mina 50 öre.

Motivation

Vice!:: Kompis med alla, för dumsnäll, tar allting bokstavligt. Nejtack.

Godfather!: Trollande 15-åring? No thanks.

RavenE!: Skulle ta jobbet superseriöst och inte ha någon självdistans som mod. Neej.

Agent47!: Allmänt korkad människa. Njet.

Henkibojj!: Kommentar överflödig. Nein.

Kicken!: Kanske det, kanske. Väldigt dedikerad till forumet i alla fall.

Joe Dirt!: Vem sa du? Non.

Merkky: Marky, right? Nehe, Merkky? Vänta .. vem var rökaren? Nej.

VickeX: Ganska odräglig typ. Icke.

Renard: Hahahahahahahahahahahahaha.

Jazz: I guess.. skulle kanske funka.

Jacker: Skulle nog passa bra. Seriös människa om än lite oaktiv. :(

Boomer: Tja.. hittar inget som talar mot det direkt.

Jag är verkligen inte inaktiv, tvärtom. Men jag postar kanske inte så mycket för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte börja spekulera i detta. Kan förstå trådens syfte, men att börja spekulera i vem som blir ny moderator och vem som inte blir det ser jag bara som lite, ja. Hittar inte rätt ord men kan tro att ni förstår. Men trots det har jag mina föraningar vilka som kommer bli moderatorer.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null.

Jag tror att de som har seriösa förhoppningar/möjligheter att få platsen gör bäst i att inte diskutera om vem som passar bäst. Det är fel stil helt enkelt och det blir alldeles för lätt otrevliga diskussioner. Som vissa redan sagt ska bra egenskaper ha funnits - och synts - länge innan det "börjar vankas godsaker". Äh, skriver jag nåt mer blir det bara elände. Hoppas ni fattar. Att flama varandra i en tråd om vem som är mest mogen för en högt uppsatt position is not the way to go.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj är bäst, ingen protest.

Jag har ingen aning om vem det skulle kunna bli, då jag tror att alla skulle klara uppgiften någorlunda bra, förutom möjligtvis Agent47.

Men om jag ska gissa vilka två eller tre det blir så gissar jag nog på Henkibojj, Boomer och RavenE, då jag tror att dom lyckats skriva en ansökan som Hultenius lagt extra märke till.

Edit: Att någon ska ha röstat på mig har jag svårt att förstå, då folk här inte verkar tycka speciellt mycket om mig.

På tal om att inte tycka om... Vad är det egentligen du har emot Henkibojj, P-C?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...