Jump to content

Vem blir den nya moderatorn?


Vice.
 Share

Vem blir den nya moderatorn?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig?

Skaffa stake. Och det kan du inte med ditt agerande, någonsin.

Jag har gått från moderator till admin med en minoritet av forumet som "gillar" mig. Bryr jag mig? Nej. Jag har stake nog att bara skaka av mig all skit dom slänger mot mitt håll och dom får istället mer skit tillbaka i gengäld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig?

Du kan ju börja med att inte ta åt dig utav allt folk skriver, och reagera därefter.

Edit: Fan Stell, du hade ju hunnit skriva tyyyp det redan ju. :mf_doof:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa stake. Och det kan du inte med ditt agerande, någonsin.

Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå)

Bra att du inte tar åt dig :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur fan vet du det? Jag har aldrig "skadats" på något sätt varken av den mobbing jag utsattes för på lågstadiet eller här på GTAsajten. Nej du Stell smäll, det finns saker du inte vet om mig, precis som det finns saker jag inte vet om dig (och som jag inte vill få reda på endå)

Haha.

HAHAHHAHAHAHA!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är efterbliven, det är därför du inte passar som moderator. Och snälla, öppna inte upp dig. Jag vill inte veta något om dig. Jag vill faktist inte veta av dig alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig?

Du kan ju börja med att justera bort ditt äckliga plagiat till signatur, ditt kräk.

Jag fullkomligt bolmar av ilska. Detta vinner dig knappast några moderatorpoäng, det ska du ha klart för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju börja med att justera bort ditt äckliga plagiat till signatur, ditt kräk.

Jag fullkomligt bolmar av ilska. Detta vinner dig knappast några moderatorpoäng, det ska du ha klart för dig.

Plagiat? This Is Spinal Tap? :mf_doof:

EDIT: :cry: jasså du menar den delen av signaturen! Jag bara lånade din lite där :sick:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.

HAHAHHAHAHAHA!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är efterbliven, det är därför du inte passar som moderator. Och snälla, öppna inte upp dig. Jag vill inte veta något om dig. Jag vill faktist inte veta av dig alls.

Det finns även människor som inte passar som admin.

Det osar katt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...