Jump to content

Vem blir den nya moderatorn?


Vice.
 Share

Vem blir den nya moderatorn?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Här på GTAsajten kanske ni ser på mig som en flummare som tror att han har humor men bara är tråkig. Men jag ska säga er att jag skulle klara av jobbet som moderator förvånansvärt bra. Jag har en seriös sida också.

Känner dig inte så bra, men tycker du är en trevlig figur här på gtasajten och tror du absolut skulle kunna klara av det ansvaret galant...

Har oxå det problemet ibland, kanske inte så mycket här men irl.

Just att jag är lite "flummig" och ibland inte tas seriöst.

Man måste kunna skillja på när en människa tramsar och bjuder på sig själv och verkligen är seriös. Som Victorias morsa och syrra, de tror att jag är en clown 24/7, och varje gång vi träffar dem förväntas det nästan att jag skall underhålla dem med mina små upptåg... :(

Edit: Vad gäller skämten så är väl de i första hand för att roa dig själv!?

Jag tycker personligen jag är sjukt rolig, oftast tycker ingen annan det, men så länge jag har kul så...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner dig inte så bra, men tycker du är en trevlig figur här på gtasajten och tror du absolut skulle kunna klara av det ansvaret galant...

Har oxå det problemet ibland, kanske inte så mycket här men irl.

Just att jag är lite "flummig" och ibland inte tas seriöst.

Man måste kunna skillja på när en människa tramsar och bjuder på sig själv och verkligen är seriös. Som Victorias morsa och syrra, de tror att jag är en clown 24/7, och varje gång vi träffar dem förväntas det nästan att jag skall underhålla dem med mina små upptåg... :(

Tack för att du står på min sida :P. Jag är en seriös person, och för att tillfredsställa Tux krav så kan jag ju säga att jag varje gång jag slår på dator direkt går in på GTAsajten. Sen hänger jag här i ett antal timmar. Zappar bara till andra sidor ibland. Men GTAsajten besöker jag kontinuerligt.

EDIT: Tycker det är konstigt att inte så många skrattar åt mig på GTAsajten, men att alla skrattar åt mig IRL. Kanske beror på alla ljudefekter och olika sätt att ställa om rösten som jag kan.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här på GTAsajten kanske ni ser på mig som en flummare som tror att han har humor men bara är tråkig. Men jag ska säga er att jag skulle klara av jobbet som moderator förvånansvärt bra. Jag har en seriös sida också.

Du har inte tänkt på att visa den sidan då? Finns ett dåtida begrepp som du säkert känner igen, "pics or it didn't happen" - det är svårt att ta seriösa ord från någon som för det mesta är oseriös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte tänkt på att visa den sidan då? Finns ett dåtida begrepp som du säkert känner igen, "pics or it didn't happen" - det är svårt att ta seriösa ord från någon som för det mesta är oseriös.

Jo det är klart. På samma sätt som en akademiker betraktas som mer pålitlig än någon stackare ur socialgrupp 2. Bara det att jag inte vill betraktas som stel. Skulle jag dra ner på skämten och istället köra upp något obekvämt i ändan så skulle kanske folk börja hata mig mer.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker förövrigt nästan alla på listan är otänktbara...

Motivation

Vice!:: har ingen distans till det folk skriver, kan gå upp i varv för nåt meningslöst som en internet-van inte ens skulle lyfta ett ögonbryn för. För oerfaren av internetvärlden, och för snäll (och dum, men på ett bra sätt!)

Godfather!: är för mig en sextonåring på moppe, säkert jätteschyst men mod? Nej.

RavenE!: har aldrig skapat något stort intryck på mig, ointressant, inte utstickande på något sätt, + porriga tjejer i signaturent vilket jag ser som omoget.

Agent47!: för ung, skriver dåligt, är trög.

Henkibojj!: proffsig och skulle passa som mod.

Kicken!: skulle också kunna vara en möjlighet

Joe Dirt!: för ung, för tråkig.

Merkky: verkar inte särskillt dedikerad till forumet, sen blandar jag alltid ihop nicket med Marky. Ser ingen anleding att han skulle moderera.

VickeX: för barnslig. Det kanske bara är jag men jag irriterar mig på det mesta han skriver, vet inte varför.

Renard: random idiot. Bara hur han försöker hävda sig i denna tråd diskvalificerar honom imo.

Jazz: passar nog bättre än de flesta i listan, men jag tror åldersgränsen ändå är befogad.

Jacker: skulle kunna funka men han är ibland rätt inaktiv känns det som

Boomer: tror jag skulle passa bra

mina 50 öre.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Motivation

Vice!:: Kompis med alla, för dumsnäll, tar allting bokstavligt. Nejtack.

Godfather!: Trollande 15-åring? No thanks.

RavenE!: Skulle ta jobbet superseriöst och inte ha någon självdistans som mod. Neej.

Agent47!: Allmänt korkad människa. Njet.

Henkibojj!: Kommentar överflödig. Nein.

Kicken!: Kanske det, kanske. Väldigt dedikerad till forumet i alla fall.

Joe Dirt!: Vem sa du? Non.

Merkky: Marky, right? Nehe, Merkky? Vänta .. vem var rökaren? Nej.

VickeX: Ganska odräglig typ. Icke.

Renard: Hahahahahahahahahahahahaha.

Jazz: I guess.. skulle kanske funka.

Jacker: Skulle nog passa bra. Seriös människa om än lite oaktiv. :(

Boomer: Tja.. hittar inget som talar mot det direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...