Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Och varför inte i alla trådar så man slipper få en stor bild *BAFF* i ansiktet? :alien:

Dock var du duktig nog att ladda upp dom på forumets egna uppladdning, på vilken det går snabbare att ladda Högupp-bilder.

Skulle det vara mig du sa det där åt skulle ja komma med förklarningen att jag inte skulle

orkat spara 20 bilder för att sedan ladda up dem igen för att få en thumbnail.

Bilderna är inte via forumets egna uppladdning, de är direkt-kopierade från

The Sims-hemsida(?)

@Tikki: Fint att du lade upp informationen, men skulle också sitta fint med en länk till källan. :innocent:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det vara mig du sa det där åt skulle ja komma med förklarningen att jag inte skulle

orkat spara 20 bilder för att sedan ladda up dem igen för att få en thumbnail.

Då kan man länka till bilderna. :alien:

Bilderna är inte via forumets egna uppladdning, de är direkt-kopierade från

The Sims-hemsida(?)

Ajfan, antog att de var uppladdade på forumet eftersom jag är van med den svarta "Reduced to 46% blabla"-ramen runt om.

Aja, ingen skada skedd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man länka till bilderna. :innocent:

Ajfan, antog att de var uppladdade på forumet eftersom jag är van med den svarta "Reduced to 46% blabla"-ramen runt om.

Aja, ingen skada skedd.

Hehe, antog det jag också tills jag såg url:n när jag öppnade en av bilderna. =)

Finns det något release-datum på TS3 ännu? :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det vara mig du sa det där åt skulle ja komma med förklarningen att jag inte skulle

orkat spara 20 bilder för att sedan ladda up dem igen för att få en thumbnail.

Bilderna är inte via forumets egna uppladdning, de är direkt-kopierade från

The Sims-hemsida(?)

@Tikki: Fint att du lade upp informationen, men skulle också sitta fint med en länk till källan. :alien:

Källan där ja fick tag i det är från deras hemsida den svenska versionen. Kräver att du har ett EA konto för att se informationen.

Sims

Om du har ett EA konto så är det bara logga in och läsa informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För engångs skull så kanske det kommer att vara kul att styra sina egna sims :) Sitter nu på Sims 2 och försöker få en att leva man ta mig fan så hittar dem alltid på nya sätt att döda sig på :innocent:

"Åh nej! Det brinner!"

"Vi sätter oss ner och äter i rummet brevid, trots att vi stod och skrek och gapade pekandes mot elden för bara 20 sekunder sedan!"

"Varför slutar inte elden brinna av sig själv!?"

"Äh, om vi ignorerar den, gör den säkert det samma mot oss!"

Höjdpunkter i Sims 2...

:alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Åh nej! Det brinner!"

"Vi sätter oss ner och äter i rummet brevid, trots att vi stod och skrek och gapade pekandes mot elden för bara 20 sekunder sedan!"

"Varför slutar inte elden brinna av sig själv!?"

"Äh, om vi ignorerar den, gör den säkert det samma mot oss!"

Höjdpunkter i Sims 2...

:alien:

Så gjorde inte min :innocent: Hon stalde sig I elden och skrek och sedan var hon aska :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Åh nej! Det brinner!"

"Vi sätter oss ner och äter i rummet brevid, trots att vi stod och skrek och gapade pekandes mot elden för bara 20 sekunder sedan!"

"Varför slutar inte elden brinna av sig själv!?"

"Äh, om vi ignorerar den, gör den säkert det samma mot oss!"

Höjdpunkter i Sims 2...

:)

Det där låter inte likt The Sims 2 :w000t:

Skrev en novell för att förklara hur det egentligen går till. :w000t: (den är baserad på en verklig händelse :( )

"Lasse sover, medans Sofie snart skall till arbetet och är hungrig, hon går och skall göra en omelett,

OMG det brinner men wtf!?!? ja glömde att lägga ut en brandvarnare och telefon, well.. Lasse stiger

upp p.g.a. att det brinner, han springer ned till köket och ställer sig 1 fucking ruta ifrån elden och skriker

medans Sofie står 3 rutor ifrån elden. Jahapp.. Nu brinner Lasse också, Sofie står och skriker och jag trycker

att hon skall släcka elden eftersom hon inte fattar det själv, men hon står fortfarande och skriker,

nu kommer liemannen, jahapp nu fattar hon att det är bara är hon som kan släcka elden, men nu måste hon också snacka med liemannen för att få tillbaks Lasse, hon slutar släcka elden för att snacka lite med liemannen, nehepp nu står hon och skriker igen, Liemannen går och det är försent att återuppväcka Lasse.

Ja äntligen lyckas hon släcka elden, eftersom 80% redan nu har hunnit brinna färdigt, jahapp nu ringer

telefonen som jag missade som var på ett bord på övrevåningen, nu ringer chefen på arbetet och klagar

WTF?!? det brann ju i huset, men näpp, hon skulle inte få komma försent igen.

Hon duschade, sovde, beställde pizza, inte gråtit över hennes make Lasse ännu?

Hon åkte till jobbet och kom hem, nu gråter hon första gången och det är för att huset brann!?!? :w000t:

Jag byggde en pol med en ramp utan stege (klassiska avrättningen), hon hoppade i och kom aldrig

upp igen. The End."

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså.

Va? :(

Humor! :w000t:

---

Folk tar aaaalldeles för seriöst på det här. Kom ihåg målgruppen för spelet, det är klart att det mjölkas pengar som tusan! Förstår heller inte varför man egentligen bryr sig, The Sims är väldigt roligt i ett par dagar och sedan är det inte mer med det. Jag slår vad om att de flesta här, precis som jag, upplever det nöjet utan att lägga ut några pengar, så låt bara EA vara... EA. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser helt klart intressant ut.

Är det så otroligt farligt att ge tjejerna bröst i The Sims? Man ser knappt skillnad på tjejer och killar eftersom att alla tjejer ser ut som plankor. Nu menar jag inte att jag är någon bröstfixerad figur men jag har stört mig på det här ett bra tag. Blä.

Jag har aldrig tänkt på det där men nu när du säger det så.. Det har väl att göra med att de vill avsexualisera spelet så gott det går.

Jag tror Will Wright är bög. Bara att kolla på männens betéende i spelet.

Och 2 män kan ha sex men inte 2 kvinnor. Och nu dök brösten upp som jag inte tänkt på. :)

Wut? Det kan de väl?

Btw. Kom ihåg att simmarna inte har sex - de har myspys! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker sims 3 verkar bra, men dock så är det tradigt att behöva börja om igen. Inga EP, alltså antagligen inga väder skiftningar, inga djur och mycket som jag kommer sakna, dock finns det saker jag saknar nu som kommer nytt i 3:an så, ja jag kommer köpa det men om det blir så bra som förväntningarna återstår och se :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...