Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sims 1 är nog det spelet jag haft roligast med i hela världen. Öhm.. detta bryr jag mig inte om dock.

Ja, faktiskt! Kommer ihåg då jag var liten och hade fel på ljudkortet på den dåvarade datorn, så jag kunde bara spela The Sims 1 utan ljud. Men spelade som bara fan ändå, och skapade Mats Sundin och hans familj. :shifty:

Hans yrke var dessvärre inte hockeyspelare utan försökskanin på ett labb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc.

Till en viss gräns, när det släpps så många som det släppts till The Sims och The Sims 2 blir jag bara irriterad

När det släpps exempelvis skit som H&M Prylpaket och Tonårsprylar så tycker jag att gränsen är nådd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Sims är inget dåligt spel i grunden. Tyvärr förstör EA det genom att göra expasionspack och mjölka ur pengar ur konsumenterna.

Fyfan. EA kan dra åt helvete. Nåja, får se om jag köper spelet. Tänker då inte köpa något jävla expasionspack.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Expansion Packs gör det hela roligare du får mera funktioner att göra mera saker etc.

Jo, men att testa den nya monarksparkcykeln som tillkommer i det senaste expansionen brukar vara roligt i högst ett par dagar, sedan fastnar man oftast bara i samma gamla lunk - fast nu med en monarksparkcykel!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara ja som längtar efter detta ju mer man tänker på hur bra detta blir?

Btw vilka mer funktioner vill ni se i The Sims 3?

Ja det är bara du :shifty:

Har aldrig gillat The Sims, fick tvåan gratis när jag köppte min dator och jag installera och spelade i en natt ungefär, sen så upplevde jag det jävligt tråkigt, så jag avinstallera och har aldrig velat pröva igen, But then again så gillar jag inte overview strategispel heller, känns som man inte lever in i spelet lika mycket. men hey, det är min opinion

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade The Sims som verkligen är rätt så.. Tråkigt nu. Men det har ju trots allt åtta år på nacken.

Kommer nog att köpa The Sims 3 och bajsa expansioner senare. Jag gillar spelar som The Sims och

Postal. Nog för att de båda är, förmodligen de största tortyrsimulatorer ute på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör man det har man säkerligen den bredaste spelsmak som finnes. (Inget illa menat med det, dock.)

Jag har extremt bred spelsmak. Samma sak med musik.

Såg nyss att det fanns flera expansioner till The Sims 2 - fyfan vad förbannad jag blir. Finns det mycket möbler och liknande från början i The Sims 2?

Aja, kommer aldrig att köpa EA's jävla expansionspack. EA är vider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...