Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

STOP!!! You have VIOLATED THE LAW! Pay the court a fine or serve your sentence, your stolen goods are now FORFEIT!rant_835417_0.gif

§3.6 - Warez

Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu.

1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack.

2. Lär dig vad warez är. Tipsa om det du kan tipsa om, och håll det andra för dig själv.

3. All "Uppmaning" ( Ladda ner <insert warez> ! ), "Hjälp" (Du kan ladda ner <insert warez> här! ), "Förfrågan" ( Vart kan jag ladda ner <insert warez> ? ). Nu vet ni vad som är vad.

4. Ett releasenamn är inte betraktat som warez, men direkt det nämns med en tracker eller ett p2p program så är det direkt anknytet till warez.

Upprepning av warez-snack slutar i att personen får varning/ban beroende på hur många gånger det hämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafik inställningar? Ser inte alls ut som på bilderna :wub:

Sniper: Ta och kolla lite någa på bilderna så ser du like skillnad samt kolla på hur gubbarna ser ut jämför dom med sims 2 så ser du :naughty:

Har satt alla inställningar på högsta, men det var nån inställning som man var tvungen att starta om efter att ha ändrat och det orkade jag inte. Jag tycker att det inte är någon jättedirekt skillnad mot 2an, det är nästan samma möbler och tapeter och sånt. Men jag har ju inte spelat så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu har man hunnit spela lite tyckte att menyerna är lite små krångliga vill ha tillbaks dom som fanns i Sims 2. Visst nu kanske det är lite lättare att hitta det man söker än att sitta bläddra i en stor katalog. Att skapa sina simmar vart ja överraskad av att det fanns så många möjligheter där ett stort + där. Grafiken därimot nja hoppas på grafik uppdatering. Sen när ja skulle kolla på fordon så fick ja en otrolig chock då ja såg att en jävla bil kostade

100.000kr

det är för fan inge NFS detta :ph34r: . Som läget ser ut nu så får spelet 6/10 av mig ska testa mera imorn och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu har man hunnit spela lite tyckte att menyerna är lite små krångliga vill ha tillbaks dom som fanns i Sims 2. Visst nu kanske det är lite lättare att hitta det man söker än att sitta bläddra i en stor katalog. Att skapa sina simmar vart ja överraskad av att det fanns så många möjligheter där ett stort + där. Grafiken därimot nja hoppas på grafik uppdatering. Sen när ja skulle kolla på fordon så fick ja en otrolig chock då ja såg att en jävla bil kostade

100.000kr

det är för fan inge NFS detta :ph34r: . Som läget ser ut nu så får spelet 6/10 av mig ska testa mera imorn och se.

Jag (Som väntar på att det ska dimpa ner i brevlådan, sims fan som man är) Tycker att efter att ha hört vad folk som nu spelat sagt, sett lite bilder så har mina förväntningar nått botten faktiskt. Det ser grafiskt svikande ut ( jag vet det är inte allt ) Men jag hade förväntat mig lite mer efter att ha sett EA:s bilder. Att ha hört lite om spelandet osv så vet jag inte riktigt om det är så bra som jag trodde det skulle bli.

Får väl se om ca 2 veckor om det når mina förväntningar eller inte,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...