Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Med vilken knapp tar man printscreen i spelet? Alltså spelets inbyggda printscreenfunktion? Jobbigt att behöva minimera hela tiden. Dessutom så vart det sist jag testade något fel då bara vissa saker kom med på bilden. Skitskumt. Min sims hatt kom inte med på bilden, och inte vattentexturerna, fiskespöet, aktivitetsrutorna (vad som görs) eller träden eller buskarna i bakgrunden. Skitskumt som sagt.

Så... Vilken knapp är det man använder för att ta en printscreen med spelets printscreen funktion?

Så att bilderna sparas i x/mina dokument/electronic arts/the sims 3/screenshots eller någonting sådant.

Tryck på C >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar åt illousion, Höj grafiken >_< alla träd ser ut så

Ja kör nästan allt på maxat men mina träd ser fortfarande skit konstiga spelar inge roll hur jag än ändrar inställningarna på grafiken. Enda stället där träden och buskarna har förbättrats det är i kvarteret hoppas bara detta är nån grafikbugg nu. Ska ta en bild imorn så ska ni se vad ja menar så kanske det blir lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja kör nästan allt på maxat men mina träd ser fortfarande skit konstiga spelar inge roll hur jag än ändrar inställningarna på grafiken. Enda stället där träden och buskarna har förbättrats det är i kvarteret hoppas bara detta är nån grafikbugg nu. Ska ta en bild imorn så ska ni se vad ja menar så kanske det blir lättare.

Samma här.

Jag kör på högsta grafik i allt och träden ser ändå fyrkantiga ut och lyser grönt.

Går inte det att ändra på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan, skämms nästan :P

Installerade Sims 3 igår kväll, satt och lirade till 2 på natten och ser fram imot att lira när jag kommer hem >_<

Samma här ^_^

Jag satt till nästan klockan 2 igår kväll och började spela igen när jag vaknade imorse ^_^

Precis så har ja då är vi två om det. Min dator möte ju systemkraven :/

Vi båda införskaffade spelet på samma ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweet hus där, Vicky-boy. Jag hade nog ändrat taket och använt max två trappor på framsidan, men det är inte jag som ska använda det. ^_^

Tack. Mjo jag var lite osäker på hustaket. Vilken textur skulle du använda? Och sedan så borde jag göra det lite lägre också tror jag väl. Älskar för övrigt 'glasburen' och bara huset i övrigt. Well som sagt. Vi kan ju hjälpas åt att få andras hus att se bättre ut om de vill. Jag ska nog göra trappan smalare och ha blommor på sidan om.

Fy fan, skämms nästan :P

Installerade Sims 3 igår kväll, satt och lirade till 2 på natten och ser fram imot att lira när jag kommer hem >_<

Samma här ^_^

Jag satt till nästan klockan 2 igår kväll och började spela igen när jag vaknade imorse ^_^

Det är lite så The Sims funkar. Man blir fast i det första gången man kör. Sedan så varar det i några dagar/veckor och sedan så blir man trött på det och lägger det på hyllan ett år. ^_^

Kan ni lägga upp ett screenshot eller något så vi får se hur det ser ut?

Um lol. Som Xstreem sa, kolla de senaste sidorna. Eller menar du några speciella personer? Giz eller Sniper t.ex, som nyss installerat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Här är bilden på problemet som ja och sniper har. Notera det är även sådär när det är ljust ute

Har även lekt med inställningarna utan resultat.

Btw en av mina gubbar jobbar som tjuv nu finns det nån möjlighet att man kan råna andras hem då? Eller råna folk på gatan?

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Mjo jag var lite osäker på hustaket. Vilken textur skulle du använda? Och sedan så borde jag göra det lite lägre också tror jag väl. Älskar för övrigt 'glasburen' och bara huset i övrigt. Well som sagt. Vi kan ju hjälpas åt att få andras hus att se bättre ut om de vill. Jag ska nog göra trappan smalare och ha blommor på sidan om.

Du kan ju gärna ladda upp huset, skulle vilja fixa lite med det. >_<

EDIT:

Texturen är det inget fel på, syftar mest på typen av tak och dess vinkel.

Redigerad av Illousion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är bilden på problemet som ja och sniper har. Notera det är även sådär när det är ljust ute

Har även lekt med inställningarna utan resultat.

Btw en av mina gubbar jobbar som tjuv nu finns det nån möjlighet att man kan råna andras hem då? Eller råna folk på gatan?

Det måste serriöst vara en dålig version .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det måste serriöst vara en dålig version .

Och hur fan kan det va dålig version när vi är två som har samma problem medans alla andra har det att funka? Och det finns bara en enda version ute? Så hur kan det då vara dålig version. Samt i kvarteret så ser träderna normalt ut samt buskarna.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur fan kan det va dålig version när vi är två som har samma problem medans alla andra har det att funka? Och det finns bara en enda version ute? Så hur kan det då vara dålig version. Samt i kvarteret så ser träderna normalt ut samt buskarna.

Men det är ju bara du och en till som har problemet, men han sa tyckte jag mig läsa att ni hade från samma,

Kanske är just den versionen dålig eller så har den dom andra tagit fixats till lite eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...