Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jesus Crice, hur svårt kan det vara? Ni ska inte diskutera warez-saker på det här forumet.

Hur fan skapar man en trädgård som ens sim kan sköta om? Testat att placera ut massa växter utan resultat..

Man kan så de frön som simmen hittar. :unsure:

----

Hur lång livstid har ni på era simmar? Jag har använt 90 dagar men jag tycker att det är lite för kort. Om jag t.ex. har en kvinnlig sim hinner hon inte göra mycket annat under sin vuxentid än att vara hemma och ta hand om ungar tills hon blir pensionär (iofs motsvarar det kanske verkligheten :> ). Nästa livstidsnivå är dock 190 dagar men det känns för långt.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast utan DRM skyddet. Alla har väl märkt att DRM skyddet saknas?

Inte ens i NFO står det om DRM.

Nu lägger dom säkert in den andra staden för att ge köparna en anledning att köpa skiten.

Då undrar jag bara, det är ju som Gizmo säger. Det tar tid att bränna och skeppa alla ex till affärer jorden runt.

Hur gör dom då ändringarna? Får man tanka dom gratis vid release? Eller bränner dom alla skivor?

Detta är då med tanke på att release exemplaret kommer vara annourlunda än det som finns ute i buskarna.

Det släpps utan DRM, har du missat det? Enda som gäller är cd-key. Tror också att det var så att den andra staden skulle vara nedladdningsbar när man väl installerat spelet med en giltig cd-key (mot internet), vilket låter rimligt. De kan hur som helst inte stoppa piratkopiorna, så de satsar mer på att ge mervärde till dem som köper (som de till viss del för betala ännu mer för..).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jesus Crice, hur svårt kan det vara? Ni ska inte diskutera warez-saker på det här forumet.

Man kan så de frön som simmen hittar. :unsure:

----

Hur lång livstid har ni på era simmar? Jag har använt 90 dagar men jag tycker att det är lite för kort. Om jag t.ex. har en kvinnlig sim hinner hon inte göra mycket annat under sin vuxentid än att vara hemma och ta hand om ungar tills hon blir pensionär (iofs motsvarar det kanske verkligheten :> ). Nästa livstidsnivå är dock 190 dagar men det känns för långt.

Jag kör på episk (yes, svenska är bra :D) och jag tycker att det är för långt, det är 960 dagar. Jag tycker att 190 dagar är för kort, 300 dagar vore det optimala. Nåja, jag antar att det kommer några som moddar spelet så att man kan ställa in själv hur lång tid man vill ha.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jesus Crice, hur svårt kan det vara? Ni ska inte diskutera warez-saker på det här forumet.

Man kan så de frön som simmen hittar. :unsure:

----

Hur lång livstid har ni på era simmar? Jag har använt 90 dagar men jag tycker att det är lite för kort. Om jag t.ex. har en kvinnlig sim hinner hon inte göra mycket annat under sin vuxentid än att vara hemma och ta hand om ungar tills hon blir pensionär (iofs motsvarar det kanske verkligheten :> ). Nästa livstidsnivå är dock 190 dagar men det känns för långt.

Själv så kör jag Epic eftersom jag inte vill att simmarna ska bli gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet borde vara klart 2 veckor innan release? Det tar ju tid att bränna ut några miljoner cdskivor och skeppa dom världen över

Spelet har varit klart sen Februari iår. Anledningen till att releasedatumet blev framflyttat var att dom ville marknadsföra spelet mer.. :unsure: Jag tror att det är mycket möjligt att det är så som det stog i artikeln, det fattas mycket kläder, det finns bara en stad att spela i osv.

Anyways, om ni tycker att simmarna åldras för for ställ då antingen in det på Episk ( :> ) livslängd, eller så stänger ni av åldrandet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång livstid har ni på era simmar? Jag har använt 90 dagar men jag tycker att det är lite för kort. Om jag t.ex. har en kvinnlig sim hinner hon inte göra mycket annat under sin vuxentid än att vara hemma och ta hand om ungar tills hon blir pensionär (iofs motsvarar det kanske verkligheten :unsure: ). Nästa livstidsnivå är dock 190 dagar men det känns för långt.

Kör på 190 dagar då tills hon typ är färdig med att ta hand om ungarna, sen efter det kan du sätta över till den lägre åldringen igen. Eller så kan du ju stänga av åldringen ett tag och sen sätta på det igen när du tycker det passar. Det fungerar väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det släpps utan DRM, har du missat det? Enda som gäller är cd-key. Tror också att det var så att den andra staden skulle vara nedladdningsbar när man väl installerat spelet med en giltig cd-key (mot internet), vilket låter rimligt. De kan hur som helst inte stoppa piratkopiorna, så de satsar mer på att ge mervärde till dem som köper (som de till viss del för betala ännu mer för..).

Läste det, men trodde dom kastade in det igen. Jag som har missförstått :unsure:

Tycker dom har fattat nu att man inte KAN stoppa pirater. :>

Då är det bara R* som ska fatta det med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Målade 15 tavlor till statshuset och fick 170.000 ,- för det..

Byggde om hela huset för 150.000,-

Fint. Min bror berättade att han skapade en sim som blev författare. Han vart ledig hela veckan (varje vecka) och varje söndag så sjänade han 22.000§ eller någonting sådant. Låter ju ganska nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint. Min bror berättade att han skapade en sim som blev författare. Han vart ledig hela veckan (varje vecka) och varje söndag så sjänade han 22.000§ eller någonting sådant. Låter ju ganska nice.

Najs :unsure:

Min sim har det helt okej. Jobbar fredag till söndag med timlön på typ 580,-..

Sen om jag får dåligt med cash målar jag en tavla och de blir värda ungefär 4000-5000 styck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kökschef .. :>

Jag är även delägare i restaurangen = 1000 i veckan och delägare i bokhandeln = 1000 i veckan

Antar då att han har väldigt hög / högsta möjliga kunskap i / om kreativitet då tavlorna blir värda så mycket?

Bara jag som tycker att tiden går alldeles för sakta, även när man sover och jobbar? :unsure:

Jag håller med. Känns som om att det gick mycket snabbare då man snabbspolade i de tidigare spelen.

Jag kör med epic mode btw. Körde normalt. Alldeles för snabb åldring. Körde lång livstid. Fortfarande för snabbt. Epic är nog nästan möjligtvis lite för mycket men whatever. Vill inte att åldringen stannar upp helt så. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...