Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jävligt tveksamt om det kommer att gå att få tag på den nya staden utan att köpa, de verkar ju satsa på att folket som köper ska göra det för att få ett mervärde - varför göra det ifall det är lika enkelt att sprida det materialet? Unika cd-nycklar som verifieras mot internet lär vara det enda som fungerar för att få tag på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt tveksamt om det kommer att gå att få tag på den nya staden utan att köpa, de verkar ju satsa på att folket som köper ska göra det för att få ett mervärde - varför göra det ifall det är lika enkelt att sprida det materialet? Unika cd-nycklar som verifieras mot internet lär vara det enda som fungerar för att få tag på det.

Brukar alltid va så om nån köper Sims 3 och bekräftar sin nyckel och får staden. Så kommer denne leta upp staden vart den ligger asså i vilken mapp sen kommer den personen ladda upp det på diverse torrent sidor. Så kommer det spridas sådär så brukar det oftast vara när det gäller sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar alltid va så om nån köper Sims 3 och bekräftar sin nyckel och får staden. Så kommer denne leta upp staden vart den ligger asså i vilken mapp sen kommer den personen ladda upp det på diverse torrent sidor. Så kommer det spridas sådär så brukar det oftast vara när det gäller sånt här.

Tror inte det är så enkelt, faktiskt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar alltid va så om nån köper Sims 3 och bekräftar sin nyckel och får staden. Så kommer denne leta upp staden vart den ligger asså i vilken mapp sen kommer den personen ladda upp det på diverse torrent sidor. Så kommer det spridas sådär så brukar det oftast vara när det gäller sånt här.

Dom kommer bergis köra i stil med att du MÅSTE vara upkopplad till internet för att komma åt nedladdat material. Men du kan säkert ge staden till andra men sedan måste dom äga skiten för att få tillgång till den.

Som Xbox LIVE och Steam, Du kan ha massor av trail spel men för att köra dom i full version så måste ditt konto äga spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar alltid va så om nån köper Sims 3 och bekräftar sin nyckel och får staden. Så kommer denne leta upp staden vart den ligger asså i vilken mapp sen kommer den personen ladda upp det på diverse torrent sidor. Så kommer det spridas sådär så brukar det oftast vara när det gäller sånt här.

:P

Om man bara kan använda sin unika nyckel 2-3 gånger då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer troligen krävas att man regestrerar sin nyckel till ett konto. Då MÅSTE man ha det kontot för att få banan :P

Det ser inte ut som att det kommer krävas kontoinlogg utifrån startfönstret där man kommer ladda ner prylar ifrån tycker jag iaf. Men sen om de som tankat spelet inte kommer kunna ladda ner staden eller andra saker på vanligt vis så kommer det säkert finnas sätt att modifiera speldatan så att det funkar.

---

Jag spelar som en snubbe nu som har gjort sin karriär i kockbranchen, har fullt där och ett antal löneförhöjningar så drog ungefär 650 i timmen, men det dåliga är ju att han bara jobbade 3 dagar i veckan så jag sa upp det. Jag upplever att det med lukrativa är konstbranschen (har tjänat över 100 000 på tavlor på ganska kort tid), men jag håller på att förfina hans författarskap också och där finns det nog en del att hämta i längden. Äger eller deläger även 8 företag också.

Nu är det nog dags att bygga ett nytt hus och föra generationen vidare innan han dör...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser inte ut som att det kommer krävas kontoinlogg utifrån startfönstret där man kommer ladda ner prylar ifrån tycker jag iaf. Men sen om de som tankat spelet inte kommer kunna ladda ner staden eller andra saker på vanligt vis så kommer det säkert finnas sätt att modifiera speldatan så att det funkar.

Spelet har inte ens släppt. Man ska inte kunna spela spelet, tror knappast att webbsidan i gamelauncher är klar heller. Du kommer säkert vara tvungen att logga in när du ska köpa något.

Men det är ju som du säger också, folk 'pirater' KOMMER att låsa upp dom nya sakerna till alla ute på internet. Säker kommer det moddar också som inte är ifrån EA games.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC / Desktop

XP (Service Pack 2)

Pentium IV 2.0 GHz / Athlon XP 2000+

1 GB Memory

Graphics

GeForce FX 5900 / Radeon 9500

Graphics Ram

128 MB

Vista (Service Pack 1)

Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+

1.5 GB Memory

GeForce FX 5900 / Radeon 9500

128 MB Graphics RAM

Laptop

XP (Service Pack 2)

Processor Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+

1.5 GB Memory

GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600

128 MB Graphics RAM

Vista (Service Pack 1)

Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+

2.0 GB Memory

GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600

128 MB Graphics RAM

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet har inte ens släppt. Man ska inte kunna spela spelet, tror knappast att webbsidan i gamelauncher är klar heller. Du kommer säkert vara tvungen att logga in när du ska köpa något.

Men det är ju som du säger också, folk 'pirater' KOMMER att låsa upp dom nya sakerna till alla ute på internet. Säker kommer det moddar också som inte är ifrån EA games.

Folk som tycker om att göra moddar och sånt till sims 2 säger ju att antagligen kommer det inte alls bli lika lätt att göra saker själv eftersom meshar och sånt kommer bli väldigt svårt att få tag i. Vet inte om du syftade på sånna downloads men, så ser läget ut och det tycker jag också är tråkigt för jag har lite downloads till sims 2 så.

Du syftade nog inte på sånt men det kommer nog minska på fria downloads om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som tycker om att göra moddar och sånt till sims 2 säger ju att antagligen kommer det inte alls bli lika lätt att göra saker själv eftersom meshar och sånt kommer bli väldigt svårt att få tag i. Vet inte om du syftade på sånna downloads men, så ser läget ut och det tycker jag också är tråkigt för jag har lite downloads till sims 2 så.

Du syftade nog inte på sånt men det kommer nog minska på fria downloads om man säger så.

Sant, Sims 2 så fanns det med ett program som lät folk göra sina egna skins och objekt. MEn tack vare EA insåg att dom kunde tjäna pengar på det själv så blir de svårare med modds. MEN det kommer säkert mods, kolla bara på Sims. Det har ju kommit sjukt många mods. Efter ett tag så kommer bergis mods till Sims 3 också :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, Sims 2 så fanns det med ett program som lät folk göra sina egna skins och objekt. MEn tack vare EA insåg att dom kunde tjäna pengar på det själv så blir de svårare med modds. MEN det kommer säkert mods, kolla bara på Sims. Det har ju kommit sjukt många mods. Efter ett tag så kommer bergis mods till Sims 3 också :)

Ibland är det bäst att vara tyst... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...