Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Ja precis... Här ja...

On the Pirate Bay file-sharing site, users traded comments on downloading “The Sims 3,” a game in which users build and maintain virtual communities.

“More Sims! Can’t… afford… buying,” a downloader named “Pengy” wrote in a comment on May 20.

“Great upload thanks,” user “tj01” wrote on May 19. “Still going to buy it when it comes out though.”

Copies of the game available on file-sharing Web sites aren’t the full version, Electronic Arts said.

“The pirated version is a buggy, pre-final build of the game,” Holly Rockwood, a company spokeswoman, said in an e- mailed statement. “It’s not the full game. Half the world -- an entire city -- is missing from the pirated copy.”

Edit @ Curly: Du måste leta reda på personen som "gav den till dig"... Kolla i "möjligheter"-tabben och leda reda på uppgiften. Där står vem som ska ha den. Så ska du kunna se hans ikon när du går till "kolla på hela staden-läget" eller vad man ska kalla det. :ermm:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg den i familjekatalogen och gå till personen som du fick den av ..

Tack yå!

Hur? xD

Det dök bara upp som en möjlighet, om telefonen ringde eller om den bara poppade upp kommer jag inte ihåg. Man måste ha kommit en bit på händighetsgrejen.

Edit @ Curly: Du måste leta reda på personen som "gav den till dig"... Kolla i "möjligheter"-tabben och leda reda på uppgiften. Där står vem som ska ha den. Så ska du kunna se hans ikon när du går till "kolla på hela staden-läget" eller vad man ska kalla det. :)

Jodå, vem det är hade jag koll på. :D

Har fortfarande inte lämnat tillbaka den. :)

Och ja, jag är rysligt snabb på att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sims-spelen har aldrig varit ett spel jag har spelat speciellt länge. Tröttnar snabbt efter att man har uppnått högsta stegen inom karriären, eftersom simmen(?) blivit en gamling då, och dör strax.

Sims 3 är inte annorlunda... Blev rockstjärna, spelade lite konserter, sen tröttnade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte möjligt att ha två spelbara familjer i samma stad?!

Det här är ju frustrerande. :rolleyes:

h4lp!

Javisst du byter bara aktivt hushåll. :unsure:

Det stod något om att något går förlorat, när man gör det.

Men det sparades en backup bland sparfilerna :wub:

Mina dokument\Electronic Arts\The Sims 3\Saves

" *sparnamn*.sims3 " heter sparfilen

och backup

" *sparnamn*-sims3.backup "

När du vill ha tillbaks gammla hushållet utan nåt förlorat skulle jag tro du bara lägger till .backup1 på den förra

och tar bort .backup på den du vill använda.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...