Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Antar då att han har väldigt hög / högsta möjliga kunskap i / om kreativitet då tavlorna blir värda så mycket?

Jag håller med. Känns som om att det gick mycket snabbare då man snabbspolade i de tidigare spelen.

Jag kör med epic mode btw. Körde normalt. Alldeles för snabb åldring. Körde lång livstid. Fortfarande för snabbt. Epic är nog nästan möjligtvis lite för mycket men whatever. Vill inte att åldringen stannar upp helt så. :unsure:

Ja, jag har högsta kunskap i "måleri". Målar bara mästerverk nu för tiden.

Jag kör också på epic. Tog ju bara 17 "sim-dagar" för min kille att fylla år och bli vuxen, och det ville jag inte.

@ mr tobbe:

Jag har bara spelat Sims 1 innan, så det är nog inget problem för dig.

Och i början är det mycket toa/dusch springande, men med tiden för du "poäng" och med dom poängen kan du köpa "livslånga önskningar" (heter så va?)

Jag går aldrig på toa längre och duschar cirka en gång i veckan.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag skulle inte förvåna mig. Annars är det bara vänta på nån som har köpt spelet eller fått det som kan bekräfta om detta är sant som EA säger. Eller så är detta ett sätt att få oss att bli mjölkade eller så läcker väl den nyare versionen av sims 3 som gör att man har allt som saknas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och lirade ett par timmar igårkväll och tänkte lira lite nu men det blev inte långvarit. Min "sim" var riktigt trött men jag tyckte ändå att han borde ta sig ett bad innan han gick och lade sig och det slutade med att han somnade i badkaret och dog. :whistling:

Haha, wtf!? :D

Kunde du inte göra något åt det? Inte visste jag att simmarna bara kunde sådär!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, wtf!? :whistling:

Kunde du inte göra något åt det? Inte visste jag att simmarna bara kunde sådär!

Haha, det trodde inte jag heller. Började om på en ny gubbe, blev journalist och gick till toppen och sen sa jag upp mig från jobbet. Kanske inte var det smartaste men jag kände att jag ville byta jobb. Tjänade ~290 i timmen. Det är ingenting mot vad min förra sim tjänade när han jobbade på sjukhus. Då var det runt 700 i timmen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är rockstjärna, hur fan är det meningen man ska tjäna pengar då? Jag har inga tider att jobba under, utan det står bara "spela konsert", och jag har inte den blekaste aning om hur man gör det.

Tror du får åka ner till stan eller om det var på fotbollsplan man fick spela på. Om det nu var på stan så är det huset mellan livsmedelaffären och bokhandeln. Jag har alltid fuskat i Sims spelen och har aldrig tappat suget. När ja har ont om pengar så använder ja pengar fusk för att få pengar men dock så tar pengarna slut lika fort igen. Har ej tröttnat på att använda pengar fusk. Synd att inte boolprop funkar på sims 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...