Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tja min flickvän har en macbook hon fick genom skolan och bla bla bla. datorn e bra, och den klarar absolut systemkraven av detta spelet.

hon köpte det idag, och när hon sätter i skivan så kommer den första rutan upp där man ska klicka vidare för att installera ju. men det är där det tar stop?! det går itne klicka vidare o installera.

och datorn e "hackad" så hon e admin, så det är ingen spärr av skolan som gör det iaf! asså är det någon som vet vad felet är??

tacksam för snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja min flickvän har en macbook hon fick genom skolan och bla bla bla. datorn e bra, och den klarar absolut systemkraven av detta spelet.

hon köpte det idag, och när hon sätter i skivan så kommer den första rutan upp där man ska klicka vidare för att installera ju. men det är där det tar stop?! det går itne klicka vidare o installera.

och datorn e "hackad" så hon e admin, så det är ingen spärr av skolan som gör det iaf! asså är det någon som vet vad felet är??

tacksam för snabba svar!

Där är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja min flickvän har en macbook hon fick genom skolan och bla bla bla. datorn e bra, och den klarar absolut systemkraven av detta spelet.

hon köpte det idag, och när hon sätter i skivan så kommer den första rutan upp där man ska klicka vidare för att installera ju. men det är där det tar stop?! det går itne klicka vidare o installera.

och datorn e "hackad" så hon e admin, så det är ingen spärr av skolan som gör det iaf! asså är det någon som vet vad felet är??

tacksam för snabba svar!

Har hon uppdaterat till 10.5.7?

Btw så är mac-versionen sämst, det ea har gjort är att köra windows-versionen genom en windows-emulator (från transgaming, antar att det är samma som crossover). Därför är det jättesegt och tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nån möjlighet att sno andras saker i Sims 3? För ja gjorde en sim som ska va fattig och tog lite egenskaper som elak,hatar barn,tungsovare,kleptoman(?) sen nån till. Och besökte även ens hem och såg om man kunde stjäla men gick inte finns det nåt sätt att kunna gö det eller? Eller går det inte överhuvudtaget? Eller behöver man jobba som tjuv eller ha andra egenskaper?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Finns det nån möjlighet att sno andras saker i Sims 3? För ja gjorde en sim som ska va fattig och tog lite egenskaper som elak,hatar barn,tungsovare,kleptoman(?) sen nån till. Och besökte även ens hem och såg om man kunde stjäla men gick inte finns det nåt sätt att kunna gö det eller? Eller går det inte överhuvudtaget? Eller behöver man jobba som tjuv eller ha andra egenskaper?

Om du är kleptoman så kan du ta saker på allmäna tomter på nätter om ingen kollar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är kleptoman så kan du ta saker på allmäna tomter på nätter om ingen kollar.

Tack men efter ja gav det en chans till att testa så lyckades ja. Btw ringer dom polisen eller nåt om dom ser en sno saker? För ja tog cyklar teleskop träningsbänk från en tomt och dom som stog i fönstret bara flippade ut och stog och hoppade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack men efter ja gav det en chans till att testa så lyckades ja. Btw ringer dom polisen eller nåt om dom ser en sno saker? För ja tog cyklar teleskop träningsbänk från en tomt och dom som stog i fönstret bara flippade ut och stog och hoppade.

Jag tror inte att dom ringer polisen, men du blir utskickad ur huset och ni får en kass relation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Epic house on the way!

Detta var ett projekt jag höll på med inatt... Extremt nöjd blev jag och samma blev spelet, nu när min sim står på tomten så får han "Fin vy (av fin tomt)" och jag är extremt nöjd av det :lol::D

Dagen innan byggde jag också en liten farm, grymt nöjd med den också :naughty:

Som avslutning har jag en bild på en "Bugg" eller vad man ska säga, när man drar till bion i Sunset Valley så ska man spela för dricks med gitarren klockan 12:00 - 21:00 så tjänar man ca 1.500 simoleons... Och då menar jag varje gång :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att dom ringer polisen, men du blir utskickad ur huset och ni får en kass relation.

Ja vart ej utskickad när ja tog saker från deras hem. Ja detta kanske låter sjukt men ändå nån som vet om man kan plocka upp andras bebisar och springa iväg med dom? För ja testade tog upp en annans bebis och tänkte springa långt med den sen dumpa den på gatan. Men han la ner den nån som vet om det funkar överhuvudtaget eller nån som har testat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill rekommendera den här bloggen/historien:http://aliceandkev.wordpress.com/

Det handlar om hemlöshet i Sims 3 och är ganska intressant och rolig läsning imo. Klicka på 'go to the beginning'.

Nice one!

--

Påbörjade en farm idag, till höger är ett igenväxt fält, i mitten en lada med massa hö och skit i, och till vänster ett fält som inte är använt. Något hus har inte påbörjats.

th_Screenshot-42_1117129_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...