Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tror du får åka ner till stan eller om det var på fotbollsplan man fick spela på. Om det nu var på stan så är det huset mellan livsmedelaffären och bokhandeln. Jag har alltid fuskat i Sims spelen och har aldrig tappat suget. När ja har ont om pengar så använder ja pengar fusk för att få pengar men dock så tar pengarna slut lika fort igen. Har ej tröttnat på att använda pengar fusk. Synd att inte boolprop funkar på sims 3.

boolProp testingCheatsEnabled true fungerar till viss del, men du kan bara dra i humörreglagen och aktivera åldersfas samt lägga till random simmar i din familj.

Jävligt tråkigt spel f.ö, saknas en heeel del och det som finns nu är lamt nog.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

boolProp testingCheatsEnabled true fungerar till viss del, men du kan bara dra i humörreglagen och aktivera åldersfas samt lägga till random simmar i din familj.

Jävligt tråkigt spel f.ö, saknas en heeel del och det som finns nu är lamt nog.

Ah då vet ja. Då kanske det stämmer det EA sa då att det saknas en hel del. Bara vänta då så man får dom riktiga sakerna med i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, har lirat sims 3 ett bra tag nu.

När man lirade första sims vart man verkligen en "simoholic" och satt med det flera timmar om dagen eller i värsta fall t.o.m 24/7.

Sims 2 kom och jag vart inte så himla insatt i att spela det, jag tyckte det saknade nånting och det var såna jävla laddningstider på det (enligt mig då)

Iomed spelandet av Sims 3 så känner man hur "simoholic" känslan börjar komma tillbaka... Tycker ärligt talat att 3'an är skitkul! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den releasen som alla laddade ner av spelet var bara nån sorts sen beta som som sagt har en del buggar, den riktiga versionen har tydligen även en stad till.

---

Jag känner också att det här spelet har potential, men nu finns det så få saker att bygga att det knappt är kul. Vad som är awesome är dock att man kan ändra yta på de flesta föremål, inte bara färg utan material också!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den releasen som alla laddade ner av spelet var bara nån sorts sen beta som som sagt har en del buggar, den riktiga versionen har tydligen även en stad till.

---

Jag känner också att det här spelet har potential, men nu finns det så få saker att bygga att det knappt är kul. Vad som är awesome är dock att man kan ändra yta på de flesta föremål, inte bara färg utan material också!

Hurdå? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den releasen som alla laddade ner av spelet var bara nån sorts sen beta som som sagt har en del buggar, den riktiga versionen har tydligen även en stad till.

Behöver inte vara sant. Staden ska tydligen läggas till först när man verifierar spelet online (tror jag?), och vad jag vet finns det inga kända buggar som är så brett kända att vara en pre-release-bugg. Att en EA-talesman säger det är väl kanske inte så konstigt eftersom de knappast vill att alla ska lira det utan att köpa det två veckor innan alla som köper det får det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver inte vara sant. Staden ska tydligen läggas till först när man verifierar spelet online (tror jag?), och vad jag vet finns det inga kända buggar som är så brett kända att vara en pre-release-bugg. Att en EA-talesman säger det är väl kanske inte så konstigt eftersom de knappast vill att alla ska lira det utan att köpa det två veckor innan alla som köper det får det.

Det hade väl kommit en ny "riktig" nu så det stämmer nog faktiskt. Men vad vet jag är inte väldigt insatt i dom versionerna :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade väl kommit en ny "riktig" nu så det stämmer nog faktiskt. Men vad vet jag är inte väldigt insatt i dom versionerna :rolleyes:

Det där om ny stad var bara en myt fick tag i den riktiga versionen nu av Sims 3 hade installerat och uppdaterat med sims 3 patchen men dock inge ny stad. Ja märkte iallafall skillnad med denna nya versionen som kom av spelet. Snabbare laddningstider har ja märkt av sen lite förbättrad grafik för den delen med men dock inga buggar har ja stött på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade visst fel, som sagt:

Reloaded release is not final. If you compare the file located in:
x:\Game\Bin\code_version.txt you will get these informations

Razor1911: description=Version: 0.DL-0.0.11195 Changelist: 625803
Reloaded: description=Version: 0.DL-0.0.11190 Changelist: 624575

If you compare the versions of TS3.exe you will get these infos:
Razor1911: 0.0.0.11195 (April 30. 2009 04:55:28)
Reloaded: 0.0.0.11190 (April 23. 2009 07:53:19)[/codebox]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där om ny stad var bara en myt fick tag i den riktiga versionen nu av Sims 3 hade installerat och uppdaterat med sims 3 patchen men dock inge ny stad. Ja märkte iallafall skillnad med denna nya versionen som kom av spelet. Snabbare laddningstider har ja märkt av sen lite förbättrad grafik för den delen med men dock inga buggar har ja stött på.
Vad jag har läst så ska det inte vara några som helst skillnad på grafiken i de två versionerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm ja märkte iallafall en liten skillnad kanske inge stor dock.

Marquis läste det också dock med reloaded versionen så kommer ni ej kunna uppdatera spelet om ni inte skaffar Razor versionen. Iallafall ja märke lite små skillnader med den nya versionen som snabbare laddnings tider och lite bättre grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där om ny stad var bara en myt fick tag i den riktiga versionen nu av Sims 3 hade installerat och uppdaterat med sims 3 patchen men dock inge ny stad. Ja märkte iallafall skillnad med denna nya versionen som kom av spelet. Snabbare laddningstider har ja märkt av sen lite förbättrad grafik för den delen med men dock inga buggar har ja stött på.

Staden finns bara för dom som köpt, man måste regga spelet online så får man den där staden :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...