Jump to content

The Sims 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Om jag installerar sims nu, ni vet. Och sen när jag får det köpta spelet då, är det bara att avinstallera det gamla, ta bort nycklar etc och sen installera det nya, det ska inte vara några problem right?

Absolut inte, så länge du inte låter den ansluta till internet (vad händer då egentligen?). Antar att det finns något enkelt sätt att föra över sparade spel också om du skulle vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut inte, så länge du inte låter den ansluta till internet (vad händer då egentligen?). Antar att det finns något enkelt sätt att föra över sparade spel också om du skulle vilja.

Det händer inge och den ansluter sig inte till nätet iallafall för mig. Så länge man inte väljer att kryssa i så EA kan samla anonyma information från ditt spelande samt att man inte väljer att de ska installera EA download manager. Då är det fritt fram

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det händer inge och den ansluter sig inte till nätet iallafall för mig. Så länge man inte väljer att kryssa i så EA kan samla anonyma information från ditt spelande samt att man inte väljer att de ska installera EA download manager. Då är det fritt fram

Du måste ju blockera programmet, annars kontaktar den internet när du får upp launchern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut inte, så länge du inte låter den ansluta till internet (vad händer då egentligen?). Antar att det finns något enkelt sätt att föra över sparade spel också om du skulle vilja.

Okej då kör jag på med installation :w000t: Ville bara inte att det skulle bli klydd eller något att sedan installera det riktiga från skiva :w000t:

Tack för svaren :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror ni? Ljuger talesmannen eller talar han sanning? Jag tyckte att det blev släppt lite tidigt..

http://www.simprograms.com/ea-comments-on-the-sims-3-leak/

"In perhaps a case of life imitating art, a pirated copy of “The Sims 3″ has already been leaked on several file-sharing Web sites two weeks before the game’s launch.

EA said the pirated version “is a buggy, pre-final” version of the game.

“It’s not the full game. Half of the world — an entire second city — is missing,” said spokeswoman Holly Rockwood in a statement.

Electronic Arts has announced it is publishing “The Sims 3″ without restrictive anti-piracy software known as DRM, a form of copy protection that requires online authentication."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vad tror ni? Ljuger talesmannen eller talar han sanning? Jag tyckte att det blev släppt lite tidigt..

http://www.simprograms.com/ea-comments-on-the-sims-3-leak/

"In perhaps a case of life imitating art, a pirated copy of “The Sims 3″ has already been leaked on several file-sharing Web sites two weeks before the game’s launch.

EA said the pirated version “is a buggy, pre-final” version of the game.

“It’s not the full game. Half of the world — an entire second city — is missing,” said spokeswoman Holly Rockwood in a statement.

Electronic Arts has announced it is publishing “The Sims 3″ without restrictive anti-piracy software known as DRM, a form of copy protection that requires online authentication."

Hm ja vet inte om ja ska tro på detta eller inte. Ja har inte märkt av nånting såfall om detta nu stämmer så kommer det säkert en crack eller nåt som gör så spelet blir till fullversion igen som vanliga när man köper. Eller är detta nåt som EA har bara hittat på för folk ska köpa Sims 3 för dom ska kunna mjölka oss.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Didn’t they say that the second city would be available only as a digital download after the game was released? Would this be like the Wolverine movie leak, after which the released movie was exactly the same?

Dom sa ju att ALLT extra skulle vara nedladdningsbart. Hatar dom jävla f*ttorna, I The Sims 2 kunde man modda själv med ett program man fick med. Men nu har dom insett att man kan käna pengar på tilläggs saker istället för addon-paket. FAN va sur jag blir på dom giriga grisarna.

BTW': Någon som hört något om en nude patch än? :unsure:

Tycker blur förstör spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alle ja tror dom inte ens menar detta menar dom skrev den där artikeln säkert bara för vi ska köpa spelet och på så sätt mjölka oss. Sen är det bara att vänta på nån av oss får spelet köpt och kan bekräfta. Och om nu detta e sant så ja jag undrar verkligen hur många kopior dom kan få sålda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm ja vet inte om ja ska tro på detta eller inte. Ja har inte märkt av nånting såfall om detta nu stämmer så kommer det säkert en crack eller nåt som gör så spelet blir till fullversion igen som vanliga när man köper. Eller är detta nåt som EA har bara hittat på för folk ska köpa Sims 3 för dom ska kunna mjölka oss.

Det kan faktiskt vara så, vem skulle inte säga så om man hade utvecklat ett spel och spelet kom ut på t.ex Pirate Bay två veckor före releasen? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alle ja tror dom inte ens menar detta menar dom skrev den där artikeln säkert bara för vi ska köpa spelet och på så sätt mjölka oss. Sen är det bara att vänta på nån av oss får spelet köpt och kan bekräfta. Och om nu detta e sant så ja jag undrar verkligen hur många kopior dom kan få sålda.

Jo, det fattar jag ju med. Men jag tror dom inte HADE tänkt att ha med den extra staden från första början då vi verkar ha fått en klar version, Fast utan DRM skyddet. Alla har väl märkt att DRM skyddet saknas?

Inte ens i NFO står det om DRM.

Nu lägger dom säkert in den andra staden för att ge köparna en anledning att köpa skiten.

Då undrar jag bara, det är ju som Gizmo säger. Det tar tid att bränna och skeppa alla ex till affärer jorden runt.

Hur gör dom då ändringarna? Får man tanka dom gratis vid release? Eller bränner dom alla skivor?

Detta är då med tanke på att release exemplaret kommer vara annourlunda än det som finns ute i buskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...