Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ok, here's the deal:

Jag behöver två beats att göra låtar till. En lite lugnare då jag vill göra en låt om och till min flickvän, så något som passar den typen av låt vore bra. Jag vill även ha en som jag kan rappa lite snabbare till, då jag är bra på att rappa fort och jag älskar att göra det. Om ni vill lyssna på mina låtar så gör det här och har ni några frågor så ställ dom gärna :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Gitarr melodin är grym, it has potential. Låten i övrigt? Nah, you can do better.

Det är ju en "cover" på Three Days Grace - The Animal I Have Become! Bara att jag gjort om den till "growl" ! :):wub:

Edit: Btw, jag spelar in allt med en hörlurs mic! :) Måste verkligen skaffa bättre inspelningsprylar!

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ville passa på att visa upp mitt nya musikprojekt. Vi (jag) spelar något som mest kan liknas fransk folkmusik. Det är musik starkt byggd på dragspel med överlappande melodier av valthorn och trumpet och den enstaka stråken och gitarrmelodin här och där. Just nu finns det bara en låt men det kommer förhoppningsvis att bli fler i framtiden, får se hur det är med kreativiteten. Anyway, check it out. Kritik uppskattas!

http://www.myspace.com/navelleband

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...