Jump to content

Älskvärda och störiga beteenden hos motsatt kön.


darkjak
 Share

Recommended Posts

Något jag stör mig på är att en stor majoritet av tjejer är ute på krogen för att få knulla, men de ska då fan spela svårfångade. Detta är den dummaste taktik som finns. När jag är ute på krogen och pratar med en tjej som försöker spela ointresserad/svårfångad, då skiter jag i henne och försöker med någon annan.

Visa ert intresse liksom, undertecknad är ju riktigt snygg. Man ser ju inte ut som RavenE t.ex.

:P:).

Jag tycker om och uppskattar kvinnobröst (fasta, och lagom stora sådana) mycket. Dom är sköna att massera, och grymt bra att använda som kuddar :teehee: .

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kom då. Allvarligt din hora kom då.

Mmm...

mmmmmmm......

Åh..

mmmmmmmmmmmmmmmm...

AAAAH...

AAH..

AAAAAH...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Mmm, fan vad du kåtar upp mig. Kom på tangentbordet. För det var det du menade eller när du skrev att jag skulle komma? Gillar speciellt när du snackar sådär perverst snuskigt till mig.. Kallar mig hora och sånt. Mums!

-----------

On a more serious note.. Du kallade en Admin för hora. Ajaj, det blir en varning det. Bara för jag är så snäll idag! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag gillar är deras sätt att visa sin kärlek och tillgivenhet och att man känner att man betyder något då man har en flickvän.

Bra sagt!

Som någon sade, kan PMS vara en riktig bitch. Kvinnor har en tendens att höra endast vad de vill höra, också. De kan också vara komplicerade på så många lager; små, subtila signaler som är uppenbara för kvinnor, passerar oftast män obemärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag gillar är deras sätt att visa sin kärlek och tillgivenhet och att man känner att man betyder något då man har en flickvän.

Gotta love it.

:P:).

Jag tycker om och uppskattar kvinnobröst (fasta, och lagom stora sådana) mycket. Dom är sköna att massera, och grymt bra att använda som kuddar :teehee: .

Hi five!

Förutom PMS och sånt är det väl inte så mycket jag tycker är "störande".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör mig på att många ser ut som dem är tillverkade i fabrik, precis likadana överallt...

Sen stör jag mig på dem som använder "vitt" läppstift, dem ser fan ut som crack-smokers

Det är inte just fjortisar tråden handlar om, utan kvinnor i allmänhet.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte just fjortisar tråden handlar om, utan kvinnor i allmänhet.

Tycker folk slänger fjortis kommentaren lite för snabbt nuförtiden, bara för att man är ung, röker, super och knullar betyder inte att man är en fjortis, man är inte heller fjortis för man klär sig precis likadant som alla andra och använder vitt läppstift, jag har bara problem med det att folk vill se likadana ut..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker folk slänger fjortis kommentaren lite för snabbt nuförtiden, bara för att man är ung, röker, super och knullar betyder inte att man är en fjortis, man är inte heller fjortis för man klär sig precis likadant som alla andra och använder vitt läppstift, jag har bara problem med det att folk vill se likadana ut..

Jag använde ordet fjortis i brist på annat. Låt oss säga 'tonåring' istället då. Bara för att du tycker att dessa tonåringar har vita läppar så innebär ju inte det att hela dene kvinnliga populationen har det. :teehee:

Nu gäller väl förvisso det där med de flesta saker som tagits upp i tråden, men.. Hyyysch. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihihi, jag som trodde The Dude var den som skulle ta upp det här med utseendehets, sexism, könsroller, osv. Istället blir det gamla konservativa Umberto som gör det! grin_873864_0.gif

- - -

Ja ja. Girl power ffs. :)

Jag stör mig på att många ser ut som dem är tillverkade i fabrik, precis likadana överallt...

Sen stör jag mig på dem som använder "vitt" läppstift, dem ser fan ut som crack-smokers

Vidga dina vyer.

edit: Läste fel, nvm.

Du kommer bli bannad! :)

Äh vafan. Free speech ftw.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh vafan. Free speech ftw.

När blev det en del av GTAsajten? :)

En sak jag UPPSKATTAR med kvinnor är att om de nu inte är sådana där fabrikatsidioter som suger kuk till frukost så kan man ha riktigt intressanta konversationer med dem, speciellt man man delar samma typ av humor. Kvinnor uppskattar jämt ett skratt mer än en kille- enligt mig. Killar skrattar högt, mycket men bara för att det var roligt. Kvinnor brukar skratta lite mindre, men de ler och man ser verkligen att de uppskattade skämtet så att säga.

Fast det må ju kanske bara vara jag som tycker det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att du tycker att dessa tonåringar har vita läppar så innebär ju inte det att hela dene kvinnliga populationen har det.

Det har du ju iofs rätt i, men jag kan bara svara om vad jag ser runt om där jag bor och folk omkring mig.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När blev det en del av GTAsajten? :)

En sak jag UPPSKATTAR med kvinnor är att om de nu inte är sådana där fabrikatsidioter som suger kuk till frukost så kan man ha riktigt intressanta konversationer med dem, speciellt man man delar samma typ av humor. Kvinnor uppskattar jämt ett skratt mer än en kille- enligt mig. Killar skrattar högt, mycket men bara för att det var roligt. Kvinnor brukar skratta lite mindre, men de ler och man ser verkligen att de uppskattade skämtet så att säga.

Fast det må ju kanske bara vara jag som tycker det.

Håller med dig om det. När en kvinna skrattar åt nåt man sagt så känns det hundra gånger roligare än om någon av ens polare gör det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...