Jump to content

Älskvärda och störiga beteenden hos motsatt kön.


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Något jag stör mig på är att en stor majoritet av tjejer är ute på krogen för att få knulla, men de ska då fan spela svårfångade. Detta är den dummaste taktik som finns. När jag är ute på krogen och pratar med en tjej som försöker spela ointresserad/svårfångad, då skiter jag i henne och försöker med någon annan.

Visa ert intresse liksom, undertecknad är ju riktigt snygg. Man ser ju inte ut som RavenE t.ex.

True, det är rätt jobbigt. På senare tid har jag märkt att det fan inte är nån idé att vara snäll, trevlig och respekterande på krogen om man vill ta kontakt på antingen det ena eller det andra planet. Då blir man en nobody. Hellre vara lite överspelande mot vad man egentligen känner för och kanske bli ditchad några gånger än att aldrig ta chansen. Erfarenhet är alltid bra att ha med sig tills nästa gång.

Fast å andra sidan kan det kännas rätt jobbigt att folk inte vill dansa med en just för att man spelar över, så antingen sitter man i ett hörn och dricker, eller så går man upp och blir ditchad ett antal gånger, varefter man rycker på axlarna och har ännu en erfarenhet i bakfickan "tills nästa gång". Eller så har jag bara haft otur med val av krogar. Nä, förfester ska det vara! :) Sånt vill man se mer av.

Antingen förfester eller studentfester. Resten skiter sig alltid.

Börjar bli fel tråd för min diskussion, så jag slutar här.

Mmm...

mmmmmmm......

Åh..

mmmmmmmmmmmmmmmm...

AAAAH...

AAH..

AAAAAH...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

:wub: :wub:

Hora! Nej men andra gjör saker mot mig Tom du gjör saker mot mig och inte blir straffad. Är du över reglerna eller? Dirty admin?

Töntar som leker stor på internet.

Dude, det där är en läxa du borde lärt dig för länge sen. Stell är över reglerna eftersom han till stor del skapar dem efter eget tycke. Ofta är han väl otrevlig men WTF, orka hålla på med ungjävlar hela dagarna och fortfarande vara trevlig. Hellre en otrevlig admin med hårda handskar än en mjukis som aldrig rensar slödder.

*There, då var det sagt :) *

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:):wub:

Dude, det där är en läxa du borde lärt dig för länge sen. Stell är över reglerna eftersom han till stor del skapar dem efter eget tycke. Ofta är han väl otrevlig men WTF, orka hålla på med ungjävlar hela dagarna och fortfarande vara trevlig. Hellre en otrevlig admin med hårda handskar än en mjukis som aldrig rensar slödder.

*There, då var det sagt :) *

Stellhell borde inte vara admin om han är trött på att moderera. Jag tror det finns medlemmar som skulle kunna sitta på GTAsajten 24/7 och se till att reglerna följs bara de fick äran att bli mods. Stell får gärna vara vilken fitta han vill men han får räkna med att bli bemött som han bemöter andra. Så att kalla honom horelifttkukelibögen är inte mer än rätt... sålänge det inte skräpar ner forumet i form av spam, vilket personen i fråga kanske gjorde.

---

Topic: Jag har svårt att hitta tjejer med bra humor. Är det ett generellt fenomen eller är det bara i min närhet? Kanske är det så att de inte "vågar" ge utlopp för sin humor?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag stör mig på är att en stor majoritet av tjejer är ute på krogen för att få knulla, men de ska då fan spela svårfångade. Detta är den dummaste taktik som finns. När jag är ute på krogen och pratar med en tjej som försöker spela ointresserad/svårfångad, då skiter jag i henne och försöker med någon annan.

Visa ert intresse liksom, undertecknad är ju riktigt snygg. Man ser ju inte ut som RavenE t.ex.

Jahadu, och det kan inte vara så att hon ÄR ointresserad? :)

Och vad fan är det där för jävla stil att prata om folk på btw? Vet hut!

Hora! Nej men andra gjör saker mot mig Tom du gjör saker mot mig och inte blir straffad. Är du över reglerna eller? Dirty admin?

Mja, jo. Jag tror jag måste ikläda mig rollen som försvarsadvokat här..

Jag måste bara säga att jag inte gillar det här med att så fort någon förolämpar någon admin (vilket iofs är fel och omoget beteende, oavsett om det är admin eller ej) så ska det varnas och bannas och hotas ASAP, men om en vanlig medlem blir utsatt för kränkningar så händer absolut ingenting. Inte ens om man upplyser "the cream de la creme" om det! TROTS att det är mot reglerna: §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. 08zu_858992_0.gif

Och er andra har jag inte heller mycket till övers för eftersom majoriteten av er är ryggradslösa yes-men med chokladbruna tungor, som bortkommet dansar efter administratörernas säckpipor och inte vågar säga vad ni egentligen tycker!

Så var det med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellhell borde inte vara admin om han är trött på att moderera.

Jag tror inte han är trött på att moderera. Han är trött på att moderera skitungar, det är skillnaden. Och hans stil är nåt han lagt sig till med online, det har han sagt tidigare. Skulle jag vara moderator skulle jag nog bete mig mer som Topp3 eller KalleR, dvs slänga och rensa undan men inte säga så mycket mer om det. Jag skulle inte slänga glåpord omkring mig som Stell gör, även om jag fullt förstår varför.

-----

Vad som är bra med tjejer? :) Ja, vadå. Klart man hellre är på fest med 20 tjejer och tio killar än en med 30 killar. Och egentligen har jag haft mer speciella kompisrelationer med tjejer än killar. Killar tar inte så stort på hela vänskapsgrejen, tjejer har starkare vänskapsband till sina kompisar och det märks när man har tjejkompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahadu, och det kan inte vara så att hon ÄR ointresserad? :)

Och vad fan är det där för jävla stil att prata om folk på btw? Vet hut!

Mja, jo. Jag tror jag måste ikläda mig rollen som försvarsadvokat här..

Jag måste bara säga att jag inte gillar det här med att så fort någon förolämpar någon admin (vilket iofs är fel och omoget beteende, oavsett om det är admin eller ej) så ska det varnas och bannas och hotas ASAP, men om en vanlig medlem blir utsatt för kränkningar så händer absolut ingenting. Inte ens om man upplyser "the cream de la creme" om det! TROTS att det är mot reglerna: §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. 08zu_858992_0.gif

Och er andra har jag inte heller mycket till övers för eftersom majoriteten av er är ryggradslösa yes-men med chokladbruna tungor, som bortkommet dansar efter administratörernas säckpipor och inte vågar säga vad ni egentligen tycker!

Så var det med det.

Jag har haft några diskussioner med Stell på sistone. Eller, han har mest kallat mig kärring och blåst osv, men försök till diskussioner i alla fall. Till sist hotade han med bann eftersom jag var 'käftig'. Då ville inte jag svara mer.

Henkibojj: Det där känner verkligen inte jag igen mig i. Jag och mitt kompisgäng är huuur tighta som helst, och har varit det i vissa fall sen dagis, och resten från mellanstadiet, medan tjejer byter vänner hit och dit mest hela tiden.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där känner verkligen inte jag igen mig i. Jag och mitt kompisgäng är huuur tighta som helst, och har varit det i vissa fall sen dagis, och resten från mellanstadiet, medan tjejer byter vänner hit och dit mest hela tiden.

Well, om man säger såhär då. Med killar brukar man kunna lattja och göra allmäna intressen med, som... ja, vad man nu är intresserad av. Sport, TV-spel, film, w/e. Men man kan inte prata med dem. Tjejer å andra sidan; ja, man kan väl göra alla de där grejerna också antar jag, men man kan prata med dem om djupare saker än så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, jo. Jag tror jag måste ikläda mig rollen som försvarsadvokat här..

Jag måste bara säga att jag inte gillar det här med att så fort någon förolämpar någon admin (vilket iofs är fel och omoget beteende, oavsett om det är admin eller ej) så ska det varnas och bannas och hotas ASAP, men om en vanlig medlem blir utsatt för kränkningar så händer absolut ingenting. Inte ens om man upplyser "the cream de la creme" om det! TROTS att det är mot reglerna: §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. 08zu_858992_0.gif

Och er andra har jag inte heller mycket till övers för eftersom majoriteten av er är ryggradslösa yes-men med chokladbruna tungor, som bortkommet dansar efter administratörernas säckpipor och inte vågar säga vad ni egentligen tycker!

Så var det med det.

Bra att någon har bollar att säga vad dom tycker. Och det var ju stell hell som började med att säga att han vill spotta mig i ansiktet. Stellhell jag vill spotta dig i ansiktet. Och alla andra som sedan leker dick rider och följer hans minsta vink asså har ni inga bollar eller? Bara följer dom som bestämmer alltid även om dom har fell, Presis som nazisterna gjorde under andra världs kriget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, om man säger såhär då. Med killar brukar man kunna lattja och göra allmäna intressen med, som... ja, vad man nu är intresserad av. Sport, TV-spel, film, w/e. Men man kan inte prata med dem. Tjejer å andra sidan; ja, man kan väl göra alla de där grejerna också antar jag, men man kan prata med dem om djupare saker än så.

Du verkar ha tråkiga killkompisar. Min bästa vän kan jag verkligen prata om exakt allting med, och det blir väl en del film och musik men inte sport och tv-spel. :) Snarare svårare att prata med tjejer om sådant, alltså djupare grejor, tycker jag. Fast det skiljer sig inte nämnvärt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar ha tråkiga killkompisar. Min bästa vän kan jag verkligen prata om exakt allting med, och det blir väl en del film och musik men inte sport och tv-spel. :) Snarare svårare att prata med tjejer om sådant, alltså djupare grejor, tycker jag. Fast det skiljer sig inte nämnvärt tycker jag.

Ja, de är väl inte så mycket för att vara djupsinniga av sig. De är roliga i skolan, och på fritiden umgås vi inte särskilt alls om man tänker efter. Men så länge det inte är en massa tisseltassel och vem-vet-vad och vem-får-inte-veta-vad och nej-då-blir-ju-hon-svartsjuk etc. så tycker jag att känslor och annat går att diskutera bäst med tjejer, för killar i allmänhet tänker mest för egen vinning på ett eller annat sätt. Tror inte att nån kille jag känner skulle rycka in i nåt relationsproblem som uppstår, där han inte är inblandad från början. Det skulle nog mina tjejkompisar kunna göra, I'd guess.

Dra. Aldrig. Paralleller. Med. GTAsajten. Och. Andra. Världskriget. Igen.

För då blir det guldkorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...