Jump to content

Älskvärda och störiga beteenden hos motsatt kön.


darkjak
 Share

Recommended Posts

STÖRANDE:

när dessa fjortisar på fester tror dom får gratis skjuts med mig bara för dom är så söta och snälla och försöker flörta till sig skjuts. jo, kyss mig! ni föddes med ben! duger ej dem, tag fram plånboken!

när dom kör med sin jävla "2-hot-4-u" stilen mot alla utom dom märkesbögar. tacka vet jag raggarfesterna på sommrarna utan fulla fjortisar och märkesstofiler.

När dom små slynorna klagar på min bil om att den är "gammal" och "går inge fort" och "åker inte i den ens för åengar" OMG! det är min ÄLSKLING ni talar om! horor!. sen när dom ska hem och ingen annan har körkort eller bil, hoppsan vad fort rekorden blev poppis, men ack! vad står det på skylten i bakrutan? "fulla fjortisar förbjudna"

när man är dum i huvet för man inte vill ha fortkörningsböter när dom åker med. går det för långsamt? spring!

EJ STÖRANDE:

När jag får låna bilen för "jag har soppatorsk" :mf_doof:

när man får pengar :alien:

när rekordens baksäte får sig ännu en omgång efter en lyckad tur på stan :)

när man får höra "jag älskar dig" ;)

Lite off-topic, men hur mycket raggare är du? Du verkar iallafall har lite mer vett i skallen än de flesta jag stött på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den ständiga dragningen till "farliga" killar.

"Vi tyckte att killarna var kaxiga och coola."

;)

Ja!! Precis. Verkligen. Fast såna tjejer är ju inget att ha ändå. Men fan vad störigt det är. Idioter.

*edit*.. Vafan.. läste artikleln nu.. det där är ju intefarliga killar. Det där ju äckliga jävla idioter. Farliga killar menade jag med såna som kanske slår ner folk och så vidare.

"Jousef dömdes för våldtäkt till tre månaders sluten ungdomsvård. Ahmed åtalades inte."

Fyfan vad ruttet sånt där känns. Skulle inte ha något problem med att låta Rödebypappan skjuta dem också.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där är ju inte farliga killar. Det där ju äckliga jävla idioter. Farliga killar menade jag med såna som kanske slår ner folk och så vidare.

Personligen tycker jag att folk som Jousef och Ahmed är farligare än någon som slår ned en annan. Leva med ett temporärt blåmärke eller liknande eller leva med ett trauma för resten av livet, att risken är den att hon aldrig mer kommer kunna lita på män, att aldrig gå ut med vännerna igen för att hon blir paranoid.

Nu säger jag såklart inte att det här är ett måste, men det är ju de vanligaste psykiska "symptomen" efter en våldtäkt. Och nu säger jag även inte att fysisk våld är rätt eller något, man kan ju lika gärna dö av det. Men att leva i en värld som är svart och mörk och inte känna någon typ av tröst i män eller något skulle jag klassa som värre än döden. Men det är ju bara min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag att folk som Jousef och Ahmed är farligare än någon som slår ned en annan. Leva med ett temporärt blåmärke eller liknande eller leva med ett trauma för resten av livet, att risken är den att hon aldrig mer kommer kunna lita på män, att aldrig gå ut med vännerna igen för att hon blir paranoid.

Nu säger jag såklart inte att det här är ett måste, men det är ju de vanligaste psykiska "symptomen" efter en våldtäkt. Och nu säger jag även inte att fysisk våld är rätt eller något, man kan ju lika gärna dö av det. Men att leva i en värld som är svart och mörk och inte känna någon typ av tröst i män eller något skulle jag klassa som värre än döden. Men det är ju bara min åsikt.

Nej, hjälp, förlåt. Jag menade förstås att de där killarna inte är "farliga", utan mycket, mycket värre! Håller med dig fullt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja!! Precis. Verkligen. Fast såna tjejer är ju inget att ha ändå. Men fan vad störigt det är. Idioter.

*edit*.. Vafan.. läste artikleln nu.. det där är ju intefarliga killar. Det där ju äckliga jävla idioter. Farliga killar menade jag med såna som kanske slår ner folk och så vidare.

"Jousef dömdes för våldtäkt till tre månaders sluten ungdomsvård. Ahmed åtalades inte."

Fyfan vad ruttet sånt där känns. Skulle inte ha något problem med att låta Rödebypappan skjuta dem också.

*Läste artikeln*

Eller ta in dem i ett mörkt rum och skruva upp en påle 30 cm upp i röven och slänga ut dem på gatan endast iförd en t-shirt med texten: "Jag är våldtäcksman och har helt förstört en ung kvinnas liv", så att folk kan se hur ett sånt as mår efter sin egen medecin. ^_^

*edit*

Visserligen kunde tjejerna sagt pass redan från första början, alla vet att världens avskum existerar.

Då hade iofs. en annan tjej antaligen blivit offer, så föregående rader gäller fortfarande.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Läste artikeln*

Eller ta in dem i ett mörkt rum och skruva upp en påle 30 cm upp i röven och slänga ut dem på gatan endast iförd en t-shirt med texten: "Jag är våldtäcksman och har helt förstört en ung kvinnas liv", så att folk kan se hur ett sånt as mår efter sin egen medecin. ^_^

*edit*

Visserligen kunde tjejerna sagt pass redan från första början, alla vet att världens avskum existerar.

Då hade iofs. en annan tjej antaligen blivit offer, så föregående rader gäller fortfarande.

Äh. Sagt pass på vad? De ska kunna ta hem två töntiga killar om de vill. De ska kunna hångla med en av dom när den andra sitter vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh. Sagt pass på vad? De ska kunna ta hem två töntiga killar om de vill. De ska kunna hångla med en av dom när den andra sitter vid datorn.

Absolut, kan man ta hem töntiga/coola/kaxiga/dylikt killar, om man känner dem bättre än att bara ha pratat över internet.

Jag skulle aldrig tänka mig att ens träffa en tjej hemma i lägenheten första gången vi ses, vem vad vad det är för en person. Nää, träffas första gången ska man göra bland folk på ljusa dagen, då ser man ganska snabbt om det är vettiga personer man träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut, kan man ta hem töntiga/coola/kaxiga/dylikt killar, om man känner dem bättre än att bara ha pratat över internet.

Jag skulle aldrig tänka mig att ens träffa en tjej hemma i lägenheten första gången vi ses, vem vad vad det är för en person. Nää, träffas första gången ska man göra bland folk på ljusa dagen, då ser man ganska snabbt om det är vettiga personer man träffar.

Det är klart att man kanske bör undvika det, men om man vill ska jag kunna göra det utan att bli våldtagen? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart att man kanske bör undvika det, men om man vill ska jag kunna göra det utan att bli våldtagen? :(

Klart man ska. Och nog är det lite känsligare för tjejer att plocka hem folk dom träffat via internet, då det oftare är tjejer som blir våldtagna och liknande, än killar.

Och tyvär så kanske delar utav dagens värld är så pass etiskt inkorrekt att man kanske måste vara extra försiktig när det gäller sånt. ^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.. för det var ju precis det jag menade. Världen är grym, alla är inte snälla hästar. Tänk.

Nej, men du är fortfarande trög. Visst, tjejerna kanske borde vetat bättre men det finns väl massa gånger vi blivit hembjudna till tjejer utan att våldta dem. Det är killarna skulden ligger på. Hela skulden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du är fortfarande trög. Visst, tjejerna kanske borde vetat bättre men det finns väl massa gånger vi blivit hembjudna till tjejer utan att våldta dem. Det är killarna skulden ligger på. Hela skulden.

Ja, men då har vi inte endast haft en Internet-kontakt med dem. Klart att skulden ligger hos killarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...