Jump to content

Älskvärda och störiga beteenden hos motsatt kön.


darkjak
 Share

Recommended Posts

Störigt: att man måste visa så mycket mer hänsyn till kvinnor när det gäller känslor. De är på långa vägar inte lika toleranta som män. Det är iaf såhär i mina föräldrars situation att pappa alltid måste passa sig för att mamma inte ska bli ledsen/sur, medan hon aldrig skulle kunna "reta" honom till den grad att han blir sur. Jag levde även väldigt tight ihop med två tjejer under min asienresa i 3 månader och det var egentligen där jag började irritera mig på det. Att man måste akta sig hela tiden eftersom de kan ta illa upp när man råkar säga saker som man inte alls fattade skulle såra nån. Min manliga reskamrat blev ju liskom aldrig sur.

Finns för många bra saker för att räkna upp :P

Mmm. Men samtidigt är det väl inte endast deras "fel" utan samhällets i stort?

---

Kvinnor pratar för mycket - det är deras mest störiga beteende imo.

Tihihi, jag som trodde The Dude var den som skulle ta upp det här med utseendehets, sexism, könsroller, osv. Istället blir det gamla konservativa Umberto som gör det! grin_873864_0.gif

- - -

Jag stör mig på att så få kvinnor verkar ha ett "riktigt" intresse. Frågar man dem vad de gillar får man oftast "shopping", "umgås med väninnorna", osv till svar. Känns mer som det är något som gäller alla tjejer än något specifikt intresse för personen i fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att slåss för att lösa konflikter slutade man med i mellanstadiet :P

Va? Inte här iaf.

Störigt hos tjejer? Osäkerhet för endell för mkt prat för endell. Sen finns det ju mycket jobbigt på killar ochså Dom flästa av os ska bara klaga på varandra minsta lilla fel (Tex stav fel som ni kommer klaga på)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Inte här iaf.

Störigt hos tjejer? Osäkerhet för endell för mkt prat för endell. Sen finns det ju mycket jobbigt på killar ochså Dom flästa av os ska bara klaga på varandra minsta lilla fel (Tex stav fel som ni kommer klaga på)

Ja, fy fan. Du är ta mig fan sämst. Usch, vill spotta dig i ansiktet.

Inte för det har med det manliga könet att göra. Det är bara du som är så jävla värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag irriterar mig otroligt på är tjejer som försöker efterapa Paris Hilton (förlåt min svordom) i alla lägen:

söt-men-totalt-tom-i-skallen-och-hoppas-jag-blir-förstådd-och-att-det-går-bra-stilen. Det är något jag avskyr otrolig mycket.

Jag hade oturen att få en sån tjej i min klass en gång... hon fattade noll och man ville bara skjuta sig.

Det jag gillar är deras sätt att visa sin kärlek och tillgivenhet och att man känner att man betyder något då man har en flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deras humor stör jag mig på. Titta en sten! hahahahah... :P

Men ibland kan man nog skratta med dem :)

Sen stör jag mig också på bitchiga tjocka tjejer, som tror dom är världens vackraste.

Och deras parningsbeteende är inte heller så bra, kan variera mellan 1 timme till 7 dagar så har

dem en ny pojkvän.

Men jag har träffat en riktigt bra tjej nu. Men mycket sminkfixerad dock..

Hon satt och förhörde mig på alla möjliga smink och parfymer. Hade 1 rätt av mängder

av frågor :teehee:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite misogynistisk, faktiskt, tyvärr. Tjejer är alltid så känslosamma och känsliga. Det är väl egentligen det som präglar hela deras person. Att många tjejer är fjortisar och bara gillar shopping är inte tjejers fel, det är mycket annats fel också. Finns ju tonvis av killfjortisar också. Man får leta på rätt ställen helt enkelt (nej, inte helvetet.org).

Edit: älskvärda beteenden? Tja, det skulle väl vara om de piercade fittan eller nåt.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag stör mig på är att en stor majoritet av tjejer är ute på krogen för att få knulla, men de ska då fan spela svårfångade. Detta är den dummaste taktik som finns. När jag är ute på krogen och pratar med en tjej som försöker spela ointresserad/svårfångad, då skiter jag i henne och försöker med någon annan.

Visa ert intresse liksom, undertecknad är ju riktigt snygg. Man ser ju inte ut som RavenE t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...