Jump to content

Älskvärda och störiga beteenden hos motsatt kön.


darkjak
 Share

Recommended Posts

Ja, de är väl inte så mycket för att vara djupsinniga av sig. De är roliga i skolan, och på fritiden umgås vi inte särskilt alls om man tänker efter. Men så länge det inte är en massa tisseltassel och vem-vet-vad och vem-får-inte-veta-vad och nej-då-blir-ju-hon-svartsjuk etc. så tycker jag att känslor och annat går att diskutera bäst med tjejer, för killar i allmänhet tänker mest för egen vinning på ett eller annat sätt. Tror inte att nån kille jag känner skulle rycka in i nåt relationsproblem som uppstår, där han inte är inblandad från början. Det skulle nog mina tjejkompisar kunna göra, I'd guess.

Och då är det ju en himla tur att du har såna tjejkompisar i alla fall! :) Min bästa vän, Adam, är också min smartaste vän så han är bäst att diskutera kärleksproblem och sådant med. Har fått hålla en massa inom mig nu när han varit i Thailand, skönt att ha honom hemma igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och då är det ju en himla tur att du har såna tjejkompisar i alla fall! :) Min bästa vän, Adam, är också min smartaste vän så han är bäst att diskutera kärleksproblem och sådant med. Har fått hålla en massa inom mig nu när han varit i Thailand, skönt att ha honom hemma igen. :)

Ändå kan jag inte säga att jag har kompisar på varken kill- eller tjejsidan som jag varit kompis med sen barnsben, åtminstone inte i bemärkelsen "kan tala med honom/henne om allt". Men i allmänhet har mina tjejkompisar varit mer öppna. Eller jag mer öppen för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändå kan jag inte säga att jag har kompisar på varken kill- eller tjejsidan som jag varit kompis med sen barnsben, åtminstone inte i bemärkelsen "kan tala med honom/henne om allt". Men i allmänhet har mina tjejkompisar varit mer öppna. Eller jag mer öppen för dem.

Haha, jag har bara en killkompis som jag nått sånär kan prata om det mesta med. Men jag måste vara mer öppen för tjejer. Behöver knappt känna dem särskilt bra förrän det slinker ur en massa grejer som jag aldrig skulle sagt till en kille :) Varför är det så egentligen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft några diskussioner med Stell på sistone. Eller, han har mest kallat mig kärring och blåst osv, men försök till diskussioner i alla fall. Till sist hotade han med bann eftersom jag var 'käftig'. Då ville inte jag svara mer.

Mmm, det har jag sett. Jag såg bland annat när han helt oprovocerat angrep dig i TROMS för några dar sen. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag har bara en killkompis som jag nått sånär kan prata om det mesta med. Men jag måste vara mer öppen för tjejer. Behöver knappt känna dem särskilt bra förrän det slinker ur en massa grejer som jag aldrig skulle sagt till en kille :D Varför är det så egentligen? :doh:

Tjejer lyssnar. Där har ni slutsatsen, och det är det som är älskvärt hos dem, skulle jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Vänner lyssnar? Liksom. Det är ju skillnad på riktiga vänner och skolvänner.

Men en random kille lyssnar bra mycket mindre på dig om du har nåt att berätta, än om det vore en random tjej. Om det sen gäller vänner, tror jag ändå att en tjejkompis har bättre lyssningsförmåga än en killkompis. Bara min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Vänner lyssnar? Liksom. Det är ju skillnad på riktiga vänner och skolvänner.

Jo sant. Men tjejer har oftast nåt vettigt att säga efter att de lyssnat, tillskillnad från de flesta killkompisar ja har som bara svarar med "Jaha...hmm...jaja...okeeeey...aha...mm...jaja". Är väl inte bättre själv, men sen är jag en riktig man! :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj: Det där känner verkligen inte jag igen mig i. Jag och mitt kompisgäng är huuur tighta som helst, och har varit det i vissa fall sen dagis, och resten från mellanstadiet, medan tjejer byter vänner hit och dit mest hela tiden.

Precis likadant här. Jag har nog två, tre tjejkompisar som har umgåtts med varandra sedan dagis. Vi killar å andra sidan, är upp emot fem sex stycken som är hur tajta som helst, också sen dagis. Och som du sa i senare inlägg, kan vi också prata med varandra om exakt vad som helst utan större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fint att ni kan föra en diskussion om mig, för mig, utan mig.

Jag är inte trött på att vara admin. Tycker det är kanonbra. Jag är dock trött på all skit man får ta pga. av detta. Och det är just det som jag börjat ignorera och agera därefter.

Hultenius är långledig igen och har inte vart inloggad sedan Oktober. Således är det vi Admins som får ta över ansvaret här på forumet när han är borta. Detta gör oss till era "chefer" och ni är våra "anställda".

Vi kan kalla er värdelösa och förolämpa er, för det är vi som sköter om er. Våran "lön" blir således att vi inte ska behöva ta skit från er när vi helt frivilligt sköter om forumet och får det till ett bättre forum.

Sen har vi nog ältat i flera år hur jag beter mig på internet/IRL och kommer det någon som inte vet om det så har dom inte heller något med det att göra. Bara att tiga och hålla sig på avstånd.

@Yoda: Du har 3 varningar nu. Jag är inte snål när det gäller att dela ut dom om du ska fortsätta vara uppkäftig. Din vistelse ligger i dina egna händer, men utmana inte ödet för mycket för då är du snart borta.

Well, back on track. Blir varningar på dom som inte håller sig ontopic och fortsätter älta det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar tjejer som kan tänka, men som leker att de inte kan det.

Avskyr också när tjejer ska utvärdera sitt misslyckade liv genom att ha en text som visningsnamn på tex MSN. Jag skiter fullständigt i deras problem.

De gör det i hopp om att någon ska tycka synd om dem, snacka om misslyckat.

Jag känner EN tjej som inte passar in på något av det negativa som skrivits i tråden. Skulle säkert behövas mycket för att såra henne, hon söker inte tröst eller bekräftelse. Bryr sig inte om sitt utseende, hon visar det iaf inte (betyder inte att hon inte ser bra ut :doh: ).

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det dom har mellan benen så klart

Och det Stell(an)? säger är hyffsat right on. Ja har själv varit admin på ett forum i samma stil, Och varför ska jag dras med ett gäng utvecklingsstörda snorungar som bara drar ned stämningen när man kan banna på 5 röda i stället ? Eller ?

Redigerad av -Tobbe-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är rätt störande med tjejer (oftast fjortisar) som ställer sig packade (ibland låtsas vara packad) och gapar och skriker utanför en fest eller liknande då de inte blir insläppta, nattetid. Kort sagt, beter sig som små barn som exempelvis gapar för att de inte får käka sand ur sandlådan.

Värre kan det bli om man bor i lägenhet och de skriker i porten och väcker alla sovande små barn. :D

Älskvärda exempel finns det tusentals av. :doh:

Redigerad av EET FUK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STÖRANDE:

när dessa fjortisar på fester tror dom får gratis skjuts med mig bara för dom är så söta och snälla och försöker flörta till sig skjuts. jo, kyss mig! ni föddes med ben! duger ej dem, tag fram plånboken!

när dom kör med sin jävla "2-hot-4-u" stilen mot alla utom dom märkesbögar. tacka vet jag raggarfesterna på sommrarna utan fulla fjortisar och märkesstofiler.

När dom små slynorna klagar på min bil om att den är "gammal" och "går inge fort" och "åker inte i den ens för åengar" OMG! det är min ÄLSKLING ni talar om! horor!. sen när dom ska hem och ingen annan har körkort eller bil, hoppsan vad fort rekorden blev poppis, men ack! vad står det på skylten i bakrutan? "fulla fjortisar förbjudna"

när man är dum i huvet för man inte vill ha fortkörningsböter när dom åker med. går det för långsamt? spring!

EJ STÖRANDE:

När jag får låna bilen för "jag har soppatorsk" :mf_doof:

när man får pengar :alien:

när rekordens baksäte får sig ännu en omgång efter en lyckad tur på stan :)

när man får höra "jag älskar dig" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STÖRANDE:

när dessa fjortisar på fester tror dom får gratis skjuts med mig bara för dom är så söta och snälla och försöker flörta till sig skjuts. jo, kyss mig! ni föddes med ben! duger ej dem, tag fram plånboken!

när dom kör med sin jävla "2-hot-4-u" stilen mot alla utom dom märkesbögar. tacka vet jag raggarfesterna på sommrarna utan fulla fjortisar och märkesstofiler.

När dom små slynorna klagar på min bil om att den är "gammal" och "går inge fort" och "åker inte i den ens för åengar" OMG! det är min ÄLSKLING ni talar om! horor!. sen när dom ska hem och ingen annan har körkort eller bil, hoppsan vad fort rekorden blev poppis, men ack! vad står det på skylten i bakrutan? "fulla fjortisar förbjudna"

när man är dum i huvet för man inte vill ha fortkörningsböter när dom åker med. går det för långsamt? spring!

EJ STÖRANDE:

När jag får låna bilen för "jag har soppatorsk" :mf_doof:

när man får pengar :alien:

när rekordens baksäte får sig ännu en omgång efter en lyckad tur på stan :)

när man får höra "jag älskar dig" ;)

En raggares betraktelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...